Hier ook maar weer eens het bewijs van de simpelheid ten top....quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:15 schreef Zhenar het volgende:
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
spot (de ~ (m.), ~s, ~s)
1 uitdrukking of blijk van spotten, minachtende humor
Ergo: sarcasme = humor. Of in ieder geval een vorm van.
Q.E.D.![]()
Als je ergens niet inhoudelijk op in wilt gaan, kun je ook gewoon "Wat je zegt ben je zelf, met je kop door de helft" zingen hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:25 schreef riri het volgende:
[..]
Hier ook maar weer eens het bewijs van de simpelheid ten top....
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:41 schreef pinkplatinum het volgende:
http://www.slyenergy.com/bigbrother.htm
nanananaaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:42 schreef remlof het volgende:
Gezellig hierWel waardeloze finale van BB, Roel heeft beter verdiend...
Kansloos, net als alle Roel-fans.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:41 schreef pinkplatinum het volgende:
http://www.slyenergy.com/bigbrother.htm
Daar hoor ik niet bij hoor.. Ingrid was mijn nr 1.. en Joost nr 2.. Dus ik ben redelijk tevreden..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Kansloos, net als alle Roel-fans.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:00 schreef superhero87 het volgende:
Tja BigBrother zal wel gedacht hebben: Fuck the Roel
Mja. Misschien dat Roel wat minder klungelig was binnengekomen met een blinddoek en hoofdtelefoon... maar ik denk het niet.quote:Ook voor Joost was het een klungelige binnenkomst in de studio
Hoi Didoquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:25 schreef Shirley het volgende:
Het was ook gewoon een naaistreek! Walgelijk.
Tuurlijk niet, Joost heeft genoeg voor zijn transgenderoperatie en staat waarschijnlijk al met een been in de Kalverstraat te kwijlen over een stel geile galajurken...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef Oscar-Wilde het volgende:
BB5 is voorbij
Wie zijn jullie???quote:Op donderdag 22 december 2005 23:27 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het een hilarisch einde.
Kan me best indenken dat mensen het minder leuk vonden, maar daar houdt het op. Je gaat je toch niet druk maken als andere mensen het niet zo erg vinden als jij wanneer iemand op een (inderdaad) best harde manier een spel verliest.
Dus als ik niet gemiddeld 34 keer per dag in het BB forum heb gepost mag ik nu mijn mening niet geven?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Wie zijn jullie???Ik ken jullie niet en heb toch echt wel de laatste 3 maanden BB intensief gevolgd? Wie zijn jullie dan die al die meningen klaar hebben staan? Ook die hard streamers of gelegenheids kijkers?????
![]()
![]()
![]()
En als je wel 34 keer per dag in het BB forum post, mag je dan niks meer vragen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dus als ik niet gemiddeld 34 keer per dag in het BB forum heb gepost mag ik nu mijn mening niet geven?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |