hoe bedoel jequote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Die 10.000 krijgt hij ook al niet
Ik denk dat je de kern raakt. Het feelgood systeem. Ik had ook liever gezien dat ze eerst Roel eruit hadden gehaald en dan Joost als winaar, maar ik geloof ook zeker in het verrassings element en daar zijn ze in geslaagd. Op dit moment zit Roel lekker met zijn ouders, vrienden en Dido, die nu kan vertellen dat ze zeer zeker wat voor hem voelt te genieten. Wij zeuren enkelquote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet echt leuk om te zien hoor. Het was een beetje een domper, terwijl je juist zo'n uitzending moet eindigen met een feeststemming. Maar Roel is vast gewoon nog ontvangen in de studio en heeft zijn applaus vast wel gehad, is herenigd met zijn ouders, vrienden en oud-bewoners, et cetera. Ze hadden Dido mee het huis in moeten sturen, volgens mij hadden een paar fokkers die suggestie ook. Dan was het toch nog een beetje een 'feel-good' moment geweest. Dat is tv-kijkend NL nu afgenomen en dat is wel erg jammer.
Graag, dat leidt dan meteen ook een beetje af van het gezichtsverlies dat mijn partij de komende dagen weer gaat lijden.... Er zitten inmiddels ook veel Telegraaf-lezers tussen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:38 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, ik zal zwijgen als het graf. Maar wie weet zwicht ik wel en bel ik de Telegraaf. Dan is Big Brother morgen wéér voorpaginanieuws...
oh nee?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:42 schreef BB5kijker het volgende:
Hij krijgt die 10.000 euro wel, geen discussie over mogelijk.
Precies Tom_Tom-quote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:. Big Brother.
.
Een van de weinige leuke dingen dit seizoen was hoe ze Roel te kakken hebben gezet.
Echt hequote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:. Big Brother.
.
Een van de weinige leuke dingen dit seizoen was hoe ze Roel te kakken hebben gezet.
Hey Bob Rossquote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:. Big Brother.
.
Je merkt toch wel dat SHO'ers meer van dit soort dingen houden dan de restquote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:. Big Brother.
.
Die liggen nu te janken in bed, haha!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef Zhenar het volgende:
Alleen de genieters zijn nog over hier. De azijnpissers zijn afgedropen.Jammer wel, het was erg grappig.
![]()
Terwijl hij 2% minder stemmen heeft gehad? De nummer 2 verdiend JUIST respect. Joost heeft al het geld binnengehaald. Zelfs als Lieske (die ik echt niet mocht) 2e was geworden had ik dit heel erg gevonden...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:. Big Brother.
.
Nou heeft het waarschijnlijk ook wel te maken met mijn gruwelijke afkeer voor Roel, maar toch.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef BVO het volgende:
Je merkt toch wel dat SHO'ers meer van dit soort dingen houden dan de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |