Tuurlijk niet, Joost heeft genoeg voor zijn transgenderoperatie en staat waarschijnlijk al met een been in de Kalverstraat te kwijlen over een stel geile galajurken...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef BB5kijker het volgende:
Laten we nou ook weer niet té veel medelijden met hem krijgen zeg. Meneer heeft 10.000 euro. En Joost is geschift genoeg om Roel nog wat extra's toe te schuiven. Dus medelijden lijken me zeer ongepast.
Heel, heel, heel erg vreemd.. Talpa jullie worden bedanktquote:Op donderdag 22 december 2005 23:22 schreef ART het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een soort 'voor het zingen de kerk uit'. Maandenlang is er die relatie, die wordt - ook na Dido's exit - breed uitgemeten en uitgemolken, maar het moment supreme van de hereniging laten ze niet zien.
Roel heeft ook weinig te klagen. Hij heeft veel meer meegemaakt in het huis dan wie dan ook en heeft er ook best veel leuks aan overgehouden.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:24 schreef soylent het volgende:
Ik ben niet woest. Ik vind wel dat het sportiever had gekund ten opzichte van Roel. Alle bewoners die in de finale zitten hebben blijkbaar voor de kijkers veel betekend, je naait dus het kijkerspubliek door ze te naaien. Maar Roel zelf mag i.h.a. niet klagen: hij heeft een relatie eraan overgehouden, is de een-na-best gewaardeerde BB-er en heeft 10Keur (een heel redelijk salaris voor 4 maanden). Vrijwel iedereen heeft minder dan dat. Dus hij zal er vast geen trauma aan overhouden, en iedereen moet het gewoon een beetje in proportie zien.
Hé Roel, heb je nu al ingelogd hier?!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Joost heeft genoeg voor zijn transgenderoperatie en staat waarschijnlijk al met een been in de Kalverstraat te kwijlen over een stel geile galajurken...
Breath in, breath out...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef Meditrinea het volgende:
Onbegrijpelijk van de redactie om het op deze manier af te ronden. Het lijkt me een stel dat er sadistisch genoegen in schept om het ander zo moeilijk mogelijk te maken. Wat een minne, laffe en onprofessionele streek. Hier is gewoon niet over nagedacht. Het getuigt van minachting voor de kijker en van een 'grote stappen snel thuis' mentaliteit. Bah, bah, bah. Om iemand zijn exit te misgunnen, is echt te lullig voor woorden.
Ook de reactie van Ruud vond ik vreemd. Een goed spel heeft een aantal ingrediënten en een daarvan is sportiviteit. Daarvan was bij deze Big Brothger aan de zijde van de redactie niets te merken. Beste Roel, als je dit leest, wij hebben hier thuis genoten van je en vinden je een topper. Jammer dat het zo moest gaan, maar het heeft niets met jou te maken, eerder met de verwekende hersenen van een stel achterlijke apen op de redactie die kennelijk snel naar huis wilden.![]()
Ik hoop echt dat er op de een of andere manier nog een reactie komt van de zijde van Talpa.
Er is zwaar over Roel heen gepist, door Talpa, en iedereen heeft het gezien, en maar een paar kunnen er om lachen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef XiChico het volgende:
Wat is er gebeurd?
heel weinigquote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef XiChico het volgende:
Wat is er gebeurd?
Nu kan het nog....quote:
Pssst, stiekem ben ik Joost en probeer ik het resterende, maar gestaag slinkende D66-electoraat voor me te winnen door me voor te doen als die homofobe minipiemelkneus....quote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hé Roel, heb je nu al ingelogd hier?!![]()
Ze zijn nog aan het fietsen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef XiChico het volgende:
Wat is er gebeurd?
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef Meditrinea het volgende:
Onbegrijpelijk van de redactie om het op deze manier af te ronden. Het lijkt me een stel dat er sadistisch genoegen in schept om het ander zo moeilijk mogelijk te maken. Wat een minne, laffe en onprofessionele streek. Hier is gewoon niet over nagedacht. Het getuigt van minachting voor de kijker en van een 'grote stappen snel thuis' mentaliteit. Bah, bah, bah. Om iemand zijn exit te misgunnen, is echt te lullig voor woorden.
Ook de reactie van Ruud vond ik vreemd. Een goed spel heeft een aantal ingrediënten en een daarvan is sportiviteit. Daarvan was bij deze Big Brothger aan de zijde van de redactie niets te merken. Beste Roel, als je dit leest, wij hebben hier thuis genoten van je en vinden je een topper. Jammer dat het zo moest gaan, maar het heeft niets met jou te maken, eerder met de verwekende hersenen van een stel achterlijke apen op de redactie die kennelijk snel naar huis wilden.![]()
Ik hoop echt dat er op de een of andere manier nog een reactie komt van de zijde van Talpa.
Ik was een trouwe kijker en voel me allerminst geminacht. Een briljant einde, ook zeker marketing-technisch gezien: hier zal nog wel even over doorgepraat worden, wat heel goed uitkomt met het oog op een eventuele BB6... En als die er komt is iedereen blij, want dan hebben de aanstellers weer een nieuw progje om zich druk over te maken.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef Meditrinea het volgende:
dat vond ik ook op zijn minst vreemd. Was toch interessanter voor de mensen die altijd BB gevolgd hebben dan het zo afkappen op een brutale en onpersoonlijke manier. ECHT een anticlimaxquote:Op donderdag 22 december 2005 23:22 schreef ART het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een soort 'voor het zingen de kerk uit'. Maandenlang is er die relatie, die wordt - ook na Dido's exit - breed uitgemeten en uitgemolken, maar het moment supreme van de hereniging laten ze niet zien.
die entree heeft ie natuurlijk wel gehad. alleen tis niet op tv geweest.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:27 schreef golfer het volgende:
Blijf het ten opzichte van iemand die 2e is geworden een sneue aktie vinden om hem niet even een studio-entree te gunnen, maar de diepere bedoelingen van Hummie zijn mij altijd al een raadsel geweest.
Deze was ook erg nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |