Dus jij denkt dat Joost niet naar een baantje op tv aan het soliciteren was???quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:44 schreef voyeur het volgende:
[..]
Die behoefte om in de TV-lichten te staan is per BB toegenomen en het is schrijnend om te zien dat die kandidaatjes daar alles voor over hebben. De enige die ik enigszins naturel vond overkomen (als ADHD naturel genoemd mag worden) is Joost, dus mooi dat die gewonnen heeft.
I agree!¡!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:22 schreef ART het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een soort 'voor het zingen de kerk uit'. Maandenlang is er die relatie, die wordt - ook na Dido's exit - breed uitgemeten en uitgemolken, maar het moment supreme van de hereniging laten ze niet zien.
Kijk.. en nu wordt het interresant!¡!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:29 schreef tweetybirds het volgende:
Wie heeft Big brother gewonnen!!!!
--------------------------------------------------------------------------------
Joost toch!!!!Nee niet waar.Roel heeft gewonnen.De regels van het big brother huis zijn namelijk dat de laatste inwoner van het huis de winnaar is. officiele regel.En wie verliet als laatste het big brother huis als bewoner,yep Roel.Dus officieel is Roel de winnaar.Talpa foutje bedankt.Als ik Roel was had ik een rechtzaak aangespannen,want hij moet zich aan de regels houden dus hun ook.Joost mag dan gekozen zijn door het publiek,talpa heeft ,door het zo raar te doen gekozen voor Roel,want hij was toch echt degene die na 121 dagen als laatste het Big Brother huis verliet,en niet Joost.
Nu wordt het nog leuk ook!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:29 schreef tweetybirds het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Joost toch!!!!Nee niet waar.Roel heeft gewonnen.De regels van het big brother huis zijn namelijk dat de laatste inwoner van het huis de winnaar is. officiele regel.En wie verliet als laatste het big brother huis als bewoner,yep Roel.Dus officieel is Roel de winnaar.Talpa foutje bedankt.Als ik Roel was had ik een rechtzaak aangespannen,want hij moet zich aan de regels houden dus hun ook.Joost mag dan gekozen zijn door het publiek,talpa heeft ,door het zo raar te doen gekozen voor Roel,want hij was toch echt degene die na 121 dagen als laatste het Big Brother huis verliet,en niet Joost.
Denk je nou echt dat Talpa dit niet heeft uitgezocht voor de finale?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:29 schreef tweetybirds het volgende:
Vind ik ook..quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:45 schreef tweetybirds het volgende:
Nou ik denk,omdat het om geld gaat Talpa zich toch echt aan bepaalde regels hoort te houden,en zeker de hoofdregel,waar zelfs reclame mee is gemaakt,wie wordt de laatste bewoner van het huis.Ik denk dat Talpa dus echt heel goed fout zit.Het is namelijk wel iets waarom de bewoners zich hebben voor opgegeven,namelijk te eindigen als laatste bewoner van het huis.Joost had dus zondermeer als laatste bewoner uit het huis horen te gaan en niet Roel.En dat heeft niks te maken met wie je wel mag of niet mag,Talpa heeft gewoon niet rechtmatig gehandeld,naar de gemaakte afspraken en de insteek van het spel.Ik hoop dat hier nog wel een staartje uit voorvloeit,dat je niet zomaar met mensen kan spelen enzelf maar je eigen regels gaat veranderen voor de kijkcijfers.
Regels die wel het spel beinvloeden en waar het om veel geld gaat.
Nee joh.. hij is er gisteraaf als laatste bewoner uitgehaald door Ruud..quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:51 schreef zalmsalade het volgende:
zit roel er nu nog steeds?
Daarom riep hij woensdagavond ook meteen "Jongens, we zijn vrij", toen hij bedacht dat de volgende uitzending de finale zou zijn, en er dus niets meer van in de reguliere uitzending uitgezonden zou worden. Lekker naturel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef borduurtje het volgende:
<..>
Ik vond en vind nog steeds Roel diegene die geen toneel speelde.
<..>
Nee ik denk dat Talpa dit volledig over het hoofd heeft gezien.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:51 schreef zalmsalade het volgende:
zit roel er nu nog steeds?
Precies. Gaan klagen dat diegene die fysiek het laatste het huis heeft verlaten maken weinig indruk. Is ook totaal nutteloos om daar mee aan te komen. Je kunt het misschien wel bij een rechter proberen, maar ik denk dat die je hard uit zal lachen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef Copycat het volgende:
En nogmaals: BB (en dus Talpa) maken de regels en mogen ze ook breken.
huiliequote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef tweetybirds het volgende:
Ik zal het anders formuleren.
Big Brother mag misschien de regels veranderen.
Maar dit laatste is geen regel,maar de insteek van het hele programma.
Het is de hoofdmoot waarop het programma is gebaseerd,
en waarop de bewoners zich hebben aangemeld.
Op dat moment is het een contract,wat Talpa hoort na te leven.
Als het anders had geweest,hadden ze dit aan het begin moeten opgeven.
Zodat de aanmelders er van af konden zien.Dit is niet gebeurt.
Dus in weze contract breuk van de zijde van Talpa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |