het publiek koos hem als favoriete bewoner van Big Brother.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:51 schreef tweetybirds het volgende:
[..]
Fout,het publiek koos hem als populairste bewoner,zodat hij als laatste het huis verliet.
En degene die als laatste het huis verliet had de hoofdprijs gewonnen.
Dat weet je donders goed.De hoofprijs zat dus aan het lot ,de allerlaatste bewoner die het
big brother huis verliet.En in dit geval is Roel dat lot ontnomen.Of hij op dat
moment niet de populairste was doet er niet toe,want ook hij wist niet anders als dat
de laatste het lot van de hoofdprijs in handen had.
Ik vind hetzelf nu genoeg,want het is mij zelf toch niet overkomen,en
heb het programma voor de rest niet gevolgd.
maar ik hoop dat het toch een leuk aanzetje geeft tot een heftige discusie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De groetjes en ik hoop voor de mensen die van dit soort programma`s houden
veel kijkplezier bij hotel big brotherom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roel is een goede verliezer. Zelfs bij Boulevard vonden ze het een smakeloze manier van doen. Als ze bij Boulevard al veel mailtjes binnenkrijgen ben ik wel heel benieuwd hoe erg Endemol, Talpa en NSE (wat ik straks nog even kijk) zijn bestookt.... Het kan nooit genoeg zijquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:42 schreef Marrije het volgende:
Haha, bij rtl boulevard hebben ze veel mailtjes gekregen van mensen die het niet vonden kunnen (de exit van Roel). Tja, Roel zelf vindt dus dat het mee is gevallen.....
Tijdsgebrek lijkt me echt onzin.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
Hier wellicht de reden dat Roel's exit niet meer op tv te zien was:
Ze kunnen dus niet plannen, ze liepen al uitquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:16 schreef Bocaj het volgende:
Roel schijnt wel een exit-opkomst te hebben gehad....
http://bigbrother.fok.nl/blog/1301/
Bronnen melden ons overigens dat Roel wel degelijk een exit heeft gehad plus zijn intro in de studio, alleen had Talpa daar - zoals altijd - geen tijd voor in de programmering. Maar wij blijven met een kater zitten. Wij hadden ons verheugd op een weerzien van Dido en Roel, hoe Roel zijn ouders omhelsde, en het verdere ontvangst. Niks van dit alles. Jammer.
Ja das waar je zag echt dat ze dat shot bedacht hadden als einde roel loopt uit huis en daarna pannen ze met de camera naar het bordquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Tijdsgebrek lijkt me echt onzin.
Talpa zend 's avonds laats herhalingen uit of oude series. Lijkt me erg sterk dat ze perse om 22.30 klaar moesten zijn. En bij dit soort dingen houd je rekening met uitloop. Erg naief als je dat niet doet.
Dit einde was echt zo gepland. Dat bord met de aankondiging van Hotel Big Brother hadden ze niet voor niks in de tuin gezet.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef buzzer het volgende:
ik merk dat ik nog steeds pissig ben....
Beste Jarco, probeer alsjeblieft nooit meer iets te doen waarvoor beheersing van de nederlandse taal wenselijk is. Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
Hier wellicht de reden dat Roel's exit niet meer op tv te zien was:
Nog nooit is een finale van een project zoals deze zo kleinschalig en goedkoop opgezet en uitgezonden.
[..]
Waar we het voorheen deden met avondvullende, soms programma onderbrekende, finales was het gisterenavond op voorhand al te vertellen dat het helemaal niks zou gaan worden.
[..]
Dat uitlopen heeft nog een heel naar staartje gehad waarvoor Endemol en Talpa zich het schaamrood tot achter de oren moet krijgen.
[..]
Het publiek is op dit moment zeer negatief over het verloop van de finale, waarneer het publiek ontevreden is dan is
[..]
Het is niet menselijk dat je dit persoon,
[..]
geeft dan andere bewoners.
[..]
Puur toeval kan natuurlijk bestaan maar de nare nasmaak blijft natuurlijk hangen.
[..]
Op zich ben je dan volgens mij al een beetje gek maar je wordt dan nog gekker als je zomaar in een televisieuitzending hoort
[..]
gesolt
[..]
Bron: Jarco Kriek, http://www.satplaza.com
Pffff, is dit dé mantra aan het worden in dit topic?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:58 schreef riri het volgende:
Het spel is pas afgelopen als de LAATSTE bewoner,de winnaar,het huis verlaat!
Denk het welquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:18 schreef Lkw het volgende:
[..]
Pffff, is dit dé mantra aan het worden in dit topic?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Huh? En op TV was het al behoorlijk zuur. Het was dus nóg erger?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:32 schreef Breuls het volgende:
Ik heb net de uitzending terug zitten kijken. Op TV komt het minder zuur over dan in het echt.
Dit is inderdaad het grootste mysterie. Nooit eerder in 5 complete BB-edities was de eerste tussenstand gelijk aan de eindstand. Nu, mét notaris en media-aandacht, ineens wel...quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
Ik wil het hier dan nog niet eens hebben over de stemming. Want het valt natuurlijk ongelofelijk op nu er plots een notaris aanwezig is dat het persoon die in de eerste peiling van de uitzending bovenaan staat nu plots ook kan winnen.
IRL was het zonder aankleding van de regie. Immers: wij zaten eerst gewoon filmpjes te kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? En op TV was het al behoorlijk zuur. Het was dus nóg erger?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze hadden Roel helemáál niet moeten ophalen. Dan hadden we misschien nu nog streams gehadquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:30 schreef Frances het volgende:
Ze hadden Roel pas na dat feest moeten ophalen. Dát had pas echt kicken geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hummie?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zeg het leek wel, waarmee ik dus al aangeef dat het gewoon een doelbewust scenario was. Ik weet eigenlijk niet wat ik triester vind....
Je kunt een hekel aan Roel hebben, en velen hebben dat ook, maar dit was op zijn zachtst gezegd een onwaardige exit. Een soort rare trap na, die ik uitgerekend bij Roel, het (voormalige) lievelingetje van Hummie zelf, niet echt kan plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop