Het is live he, en volgens mij is er echt een dikke fout gemaakt. Ik was dan ook oprecht verbaasd dat ze Roel serieus gewoon lieten zitten daar, dat DOE je toch niet? iedereen is vol onthaal de studio in gehaald, klappen, vrienden, familie, je zoveel minutes of fame, en Roel mocht lekker minuten lang uit zijn neus eten, terwijl Joost er zomaar met de pot vandoor ging. En dan komt zo'n Ruud binnen, na afloop, logisch dat je denkt: Nu gaat het gebeuren, dit is mijn moment, maar nee, niets van dat alles, je mag oprotten, het programma is afgelopen, volledig aan je neus voorbij gegaan. Je mag lekker even op de tv nakijken hoe iedereen in de studio feest zit te vieren.....Ik was echt pissig zeg gisteravond. En ja, ik was idd dus voor Roel. Ik hou wel van dat soort types. Lekker recalcitrant. Echt zo'n enfant terrible met een klein hartje. Ik vond hem symphatiek. En dan geen herreniging met Dido voor de camera's, geen onthaal, geen nix niet, terwijl ie toch maar mooi 2-de is geworden. Achterlijk. Ik vind dat ie op zijn minst iets had moeten krijgen, al was het maar zo'n debiele mini die ze daar aan de bellers stonden te verloten. Dom Dom Dom....
En idd, weg feestelijk gevoel. Ipv blij te zijn voor Joost, zat ik telkens maar te denken: En die arme Roel die maar van niets weet, wanneer halen ze HEM erbij? Ik kon dus echt niet meegaan in het feestgedruis, ik zat echt te wachten op Roel. Super dom van Talpa, hier gaan ze meer over horen. Dit is zo'n mislukte aktie!
Ik kan er NOG pissed over worden. De verhuizers stonden al klaar. Zo van: Wegwezen jij, plaats maken voor het volgende programma. En die Ruud die zo debiel zit te doen, je ziet Roel wachten tot er iets komt, hij vindt het zelf ook vaag. Alsof ie toch nog denkt gewonnen te hebben, en logisch ook, je zit daar tijden alleen, weet nix en ineens staat Ruud voor je, wat zou je zelf denken??
Volgens mij waren ze Roel echt vergeten, want Bridget wilde echt serieus afsluiten toen het publiek begon te roepen: Roel! Roel! Voor mijn gevoel klopt er gewoon echt iets niet.
Ipv een feestelijk gevoel, ben ik teleurgesteld en boos! Goeie axie Talpa ( NOT!)
Vond trouwens sowieso de live uitzendingen ontiegelijk amateuristisch, deze laatste uitzending brak wel alle records wat dat betreft, wat een saaie, slechte, belabberde aflevering zeg....bah!