Het is ook wel een beetje een soort 'voor het zingen de kerk uit'. Maandenlang is er die relatie, die wordt - ook na Dido's exit - breed uitgemeten en uitgemolken, maar het moment supreme van de hereniging laten ze niet zien.quote:
Werk jij in de verpleging ofzo ?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:22 schreef flugeltje het volgende:
TT aangepast...
Moet jij nog niet naar bed of zo????????quote:Op donderdag 22 december 2005 23:22 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Ik vind het schitterend hoe Talpa over Roel heen gepist heeft!
Wieso?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werk jij in de verpleging ofzo ?
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:22 schreef flugeltje het volgende:
TT aangepast...
Nou weten we het wel, kappen met dat getroll.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Geniaal.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Moet jij nog niet naar bed of zo????????
Walgelijk persoon ben jij zeg.
Je weet overal wel een verbandje te vinden.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Beste actie van heel BB. Nu lieten ze pas zien dat ze hard zouden worden. Jammer dat ze dat niet eerder hebben gedaan.
sorry, ik moest lachenquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2005 23:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou weten we het wel, kappen met dat getroll.
Dat mag er alleen maar staanquote:Wa zielug! Kut Talpa!
Tuurlijk niet, Joost heeft genoeg voor zijn transgenderoperatie en staat waarschijnlijk al met een been in de Kalverstraat te kwijlen over een stel geile galajurken...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef BB5kijker het volgende:
Laten we nou ook weer niet té veel medelijden met hem krijgen zeg. Meneer heeft 10.000 euro. En Joost is geschift genoeg om Roel nog wat extra's toe te schuiven. Dus medelijden lijken me zeer ongepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |