abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33327142
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef buzzer het volgende:

[..]

my two cents...
Gozer, je hebt net maanden als een schimmige voyeur het " leven" gevolgd van wat mensen in een huis, inclusief badkamer scenes en de geboorte van een kind. Opnames van mensen gezien die een stuk beschamender zijn dan een vernederende aftocht. Wat heb je gesmuld. En dan nu hierover een probleem maken ? Een realitiy check is wel op z'n plaats denk ik.
  donderdag 22 december 2005 @ 22:59:55 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33327147
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:

[..]

[..]

Ik weet bij god niet wat er gebeurd is ( ), maar ik weet wel dat het triest is om te gaan zeiken over een paar mentaal gestoorden die vrijwillig een huis ingaan..

Maar wat is er nou gebeurd? Hem werd pas later verteld dat 'ie verloren had?

Big deal. .
Ik kijk ook nooit, maar de reacties hier zijn echt TOP. maar weinig zo gelachen OM fokkers de laatste tijd .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_33327149
quote:

[..]

[..]

Ik weet bij god niet wat er gebeurd is ( ), maar ik weet wel dat het triest is om te gaan zeiken over een paar mentaal gestoorden die vrijwillig een huis ingaan..

Big deal. .
Ja, maar dat is toch hartstikke erg voor die jongen....
Hij had tenslotte al 10.000 euro gewonnen door een paar peuken te roken en verder niks gedaan
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_33327152
Wel vind ik dat Talpa even zijn opkomst in de zaal moet laten zien, morgen ofzo.
pi_33327164
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik kijk ook nooit, maar de reacties hier zijn echt TOP. maar weinig zo gelachen OM fokkers de laatste tijd .
Wie is Roel?
  donderdag 22 december 2005 @ 23:00:30 #166
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_33327167
Ik ben niet echt woest, maar "ze" hadden wel een betere exit kunnen bedenken. Die van Joost
was nou ook niet echt triomferend als winnaar, volgens mij had hij het pas halverwege die loopbrug door.
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_33327187
Ik vond het errugh grappig gedaan. Big Brother zou harder en gemener worden, nou dan past dit prima. Die mensen weten waar ze aan meedoen, hebben al vijf jaar Big Brothers gezien en willen zonodig beroemd worden. Tja dan kan je ook genaaid worden, maar dat hebben we in meer BB's gezien, waar mensen erg subjectief werden neergezet.
En dat Roel dan het laatste slachtoffer is, daar kan ik me gezien zijn ''pas op of ik haal mijn broertjes'' gedrag geen seconde druk over maken.
Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.
pi_33327188
Het gaat er wel om dat die stinkhoer van een hummie denkt 4 maanden lang een programma naar haar hand te kunnen zetten en de kijkers en masse op te lichten, en dan het einde waar iedereen op wacht nog eens extra te verzieken. Ik hoop dat ze vanavond nog sterft.

^ Talpa styl3
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33327189
quote:

[..]

Bovendien gaat het om iemand die zich voordoet als een kraker.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:00:58 #170
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33327190
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef femalehunter het volgende:
ik vond het schandalig, wat een anti climax...... ik kijk het hele jaar niet meer naar BB!
Die femmie...gewoon zowat een hele editie gelurkt gekeken
  donderdag 22 december 2005 @ 23:01:05 #171
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33327197
OMG mensen. Leven jullie wel in dezelfde wereld als ik?! Dagelijks gebeuren er de meest verschrikkelijke dingen, maar als je (sommige) Fok!kers echt wil shockeren, dan moet je iemand DIE ZICH VRIJWILLIG TE KIJK HEEFT GEZET OP TELEVISIE geen live applausje gunnen!

Ik zou er bijna droevig van worden als het niet zo hilarisch was.

Roel is inmiddels vrolijk de studio ingelopen, waar hij een hartelijk applaus heeft gekregen en voelt zich echt wel helemaal happy. Misschien dat hij nog even een wenkbrauw optrekt als hij de uitzending voor het eerst ziet, maar meer ook niet.

Stelltje stumperds.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_33327210
Iedereen zag hoe Roel in zijn eentje totaal vernederd werd.
Geniaal.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:01:34 #173
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33327214
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, maar dat is toch hartstikke erg voor die jongen....
Hij had tenslotte al 10.000 euro gewonnen door een paar peuken te roken en verder niks gedaan
!

Ik vind het sowieso al vrij 'sneu' om het leven te gaan volgen van een stel ontspoorde gasten die zich vrijwillig laten opsluiten, enkel en alleen om de aandacht en het geld, maar als je er als kijker dan óók nog over gaat drukmaken, is het wel erg triest gesteld.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_33327216
Ik vond het ook lullig...en snap niet waarom dit zo gedaan is.

En ik vind Roel hartstikke leuk, maar ik denk toch stiekem dat dit wel een beetje goed voor hem is met z'n veel te grote mond
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2005 @ 23:01:55 #175
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33327229
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef patty het volgende:
Rot toch allemaal op met jullie sentimentele gezeik Het einde was briljant, punt uit
Nu kun je echt met een baksteen in de zee worden gegooid wat mij betreft. Het maakt me niet uit dat Joost wint en, met pijn in m'n hart, had Lieske zelfs mogen winnen. Maar zo ga je niet om met mensen. Roel is 20 x harder aangepakt dan de rest en iemand die 2e is geworden geef je niet zo'n afscheid.....
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33327241
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, misschien houdt hij er wel een psychisch probleem aan over

Oh nee, gewoon ¤10.000
Met een psychisch probleem kan ie altijd bij zichzelf op de bank gaan liggen...

Die 10.000 euro hebben er weinig mee te maken. Als je een greintje eer hebt, geef je ook de verliezer zijn tijd in de studio, ongeacht of hij daar blij mee is of niet. Deze afsluiting was gewoon waardeloos... Vergelijk het met de situatie waarin je met 10 collega's afscheid neemt van je werk. Iedereen krijgt een toespraak, en jou laten ze in de bedrijfskeuken staan tot de poetsploeg je komt vragen of je aub even je voeten op wilt tillen zodat men kan stofzuigen....
pi_33327243
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:

[..]

[..]

!

Ik vind het sowieso al vrij 'sneu' om het leven te gaan volgen van een stel ontspoorde gasten die zich vrijwillig laten opsluiten, enkel en alleen om de aandacht en het geld, maar als je er als kijker dan óók nog over gaat drukmaken, is het wel erg triest gesteld.
Wat doe je dan in dit subforum vraag ik me af. Moet je als mod niet het goede voorbeeld geven? Opgerot dus. NU
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33327250
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef calvobbes het volgende:

[..]

De climax was al geweest, de opkomst van Joost. Alles wat daarna zou komen, zou alleen te lang duren.
Meeste kijkers zullen toch wel wat anders zijn gaan kijken toen bekend was wie had gewonnen
Maar zelfs dat vond ik geen climax...

Jullie wel? Ik zat echt zo te kijken: omdat het allemaal zo vaag was, en joost het zelf nieteens snapte, en ik het allemaal rommelig vond.

Ik had me op de finale verheugd, en dacht echt dat het een climax zou worden, de hele show.

Dit is nou eens ECHT een kater.
pi_33327262
Had echt niemand anders het idee van, dadelijk zeggen ze dat het allemaal een grapje is ofzo? Ik vond t ECHT te vreemd voor woorden...
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2005 @ 23:02:40 #180
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33327264
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:

[..]

[..]

!

wat doe je hier dan? ROT OP
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33327267
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Nu kun je echt met een baksteen in de zee worden gegooid wat mij betreft. Het maakt me niet uit dat Joost wint en, met pijn in m'n hart, had Lieske zelfs mogen winnen. Maar zo ga je niet om met mensen. Roel is 20 x harder aangepakt dan de rest en iemand die 2e is geworden geef je niet zo'n afscheid.....

Ik maak er nog even een molensteen van.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:02:59 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33327279
Ik doe geen uitspraken verder over BB als fenomeen, ieder zijn meug, maar de reacties .
Get woke, go broke!
  donderdag 22 december 2005 @ 23:03:03 #183
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33327281
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Is het nou zo moeilijk voor je?
Precies...als er nu maar geneog mensen brieven schrijven veranderd het wel...
  donderdag 22 december 2005 @ 23:03:04 #184
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33327284
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Die vent heeft DIdo mogen neuken, zich laten aftrekken door Linda EN neemt ook nog eens DUIZENDEN EURO's mee. Echt hard aangepakt dus! !!!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33327304
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef ThomasBerge het volgende:
Wel vind ik dat Talpa even zijn opkomst in de zaal moet laten zien, morgen ofzo.
Vind ik ook hoor, ik wil ook wel zien hoe hij zijn ouders en matties en zeker Dido begroet.
Hij gaat zo met de stille trom af, ik vind het echt heel zielig voor hem en zijn familie.
Nog wel ff 50.000 erin gooien vanavond maar dan gewoon vergeten bah.
Groetjessssssss
pi_33327311
Talpa wil gewoon kijkcijfers voor de programma's "BB, the day after" o.i.d.
in die programma's zal Roel ruimschoots aan bod komen.

Roel zal ook vaak geinterviewd worden over hoe kut hij zich wel/niet voelde vanavond.
strijkt ie allemaal bij elkaar misschien wel een ton mee op.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 22 december 2005 @ 23:03:47 #187
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_33327317
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Iedereen zag hoe Roel in zijn eentje totaal vernederd werd.
Geniaal.
Verschrikkelijk triest dat je plezier kunt hebben om iemand die vernederd wordt.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_33327326
Het leukste vond ik nog toen Roel naarbuiten liep, in de kou.
Hij is zonder respect behandeld en er is over hem heen gepist door heel Talpa.
Geniaal.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:04:05 #189
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33327331
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef Manu82 het volgende:

[..]

wat doe je hier dan? ROT OP
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wat doe je dan in dit subforum vraag ik me af. Moet je als mod niet het goede voorbeeld geven? Opgerot dus. NU
!

Ik mag toch posten wat ik wil? Ik mag toch mijn mening geven over een programma en hoe mensen erop reageren? Dat doet iedereen hier toch

Nou, kusje erop Vanavond weer lekker slapen!

Als dat wel lukt, aangezien het vandaag afgelopen is.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_33327370
Kijk nou, opeens allemaal users die BB niet hebben gevolgd en er de schurft aan hebben, de bewoners niet kennen, maar wel hard kunnen lachen om de verontwaardiging hier.

Oh, well...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33327376
Het forum op de TALPA-site is trouwens ook gelijk weg gehaald, kinderachtig hoor.
Groetjessssssss
  donderdag 22 december 2005 @ 23:05:08 #192
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_33327380
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Met een psychisch probleem kan ie altijd bij zichzelf op de bank gaan liggen...
en dàt heeft hij dus de afgelopen 121 dagen gedaan
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_33327387
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef style het volgende:

[..]

Verschrikkelijk triest dat je plezier kunt hebben om iemand die vernederd wordt.
Daar geniet ik echt van.
Vooral het stuk waarin hij zelf over die 10.000 moest beginnen, hopelijk kan hij daar ook naar fluiten.
Geweldige actie dit.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:05:23 #194
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33327390
naast dat ik het een kutstreek vond en een enorme anticlimax, zat ik ook gewoon te wachten op de emo-tv die bij de hereniging van roel met ouders en dido hoort

verdomme! ik vind joost echt allesbehalve interessant en dan weer die herhaling van hoe hij onblij de trap af stuitert en die nare familie van hem...

ik wilde gewoon meer roel/familie/dido zendtijd
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33327393
Werkelijk waar geweldige finish voor Roel . Wie weet kan hij de fooi van 10.000 euro gaan besteden aan leertherapie voordat zo,n type ooit met mensen mag gaan "therapien".

Ja, genoten, ook van de afzwaai van Lieske maar die kan alktijd nog een centje bijverdienen aan naakt poseren voor 1 of ander blad.

Talpa

Ere wie ere toekomt; Ingrid &Joost; geniet van je geld.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:05:39 #196
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_33327404
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Zhenar het volgende:
OMG mensen. Leven jullie wel in dezelfde wereld als ik?! Dagelijks gebeuren er de meest verschrikkelijke dingen, maar als je (sommige) Fok!kers echt wil shockeren, dan moet je iemand DIE ZICH VRIJWILLIG TE KIJK HEEFT GEZET OP TELEVISIE geen live applausje gunnen!

Ik zou er bijna droevig van worden als het niet zo hilarisch was.

Roel is inmiddels vrolijk de studio ingelopen, waar hij een hartelijk applaus heeft gekregen en voelt zich echt wel helemaal happy. Misschien dat hij nog even een wenkbrauw optrekt als hij de uitzending voor het eerst ziet, maar meer ook niet.

Stelltje stumperds.
Helemaal mee eens
  donderdag 22 december 2005 @ 23:05:45 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33327412
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Kijk nou, opeens allemaal users die BB niet hebben gevolgd en er de schurft aan hebben, de bewoners niet kennen, maar wel hard kunnen lachen om de verontwaardiging hier.

Oh, well...
Tja, tot nog toe boeide het me helemaal niet, en nog niet echt, maar die TT+TS lokte ff, en dan die totaal verontwaardige reacties, alsof take that uit elkaar is .
Get woke, go broke!
  donderdag 22 december 2005 @ 23:05:52 #198
88233 Steve
Still the best.
pi_33327416
BB beloofde vantevoren zo hard te worden, is er uiteindelijk niet van gekomen. Vind dit wel een grappige actie van ze.

Leuke reacties hier.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_33327419
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef borduurtje het volgende:
Het forum op de TALPA-site is trouwens ook gelijk weg gehaald, kinderachtig hoor.
Fokking nazipraktijken. Hummie is de wederopstanding van Dr. Mengele. Nou weet ik het zeker.
pi_33327427
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Het leukste vond ik nog toen Roel naarbuiten liep, in de kou.
Hij is zonder respect behandeld en er is over hem heen gepist door heel Talpa.
Geniaal.
Volgens mij zijn zulk soort mensen (ja jouw soort) de mensen die ook zieke grapjes uithalen, die pesten en mensen helemaal vernederen als het maar enigzins mogelijk is.

Nee, DAT is lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')