Gozer, je hebt net maanden als een schimmige voyeur het " leven" gevolgd van wat mensen in een huis, inclusief badkamer scenes en de geboorte van een kind. Opnames van mensen gezien die een stuk beschamender zijn dan een vernederende aftocht. Wat heb je gesmuld. En dan nu hierover een probleem maken ? Een realitiy check is wel op z'n plaats denk ik.quote:
Ik kijk ook nooit, maar de reacties hier zijn echt TOP. maar weinig zo gelachen OM fokkers de laatste tijdquote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik weet bij god niet wat er gebeurd is (), maar ik weet wel dat het triest is om te gaan zeiken over een paar mentaal gestoorden die vrijwillig een huis ingaan..
Maar wat is er nou gebeurd? Hem werd pas later verteld dat 'ie verloren had?
Big deal..
Ja, maar dat is toch hartstikke erg voor die jongen....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik weet bij god niet wat er gebeurd is (), maar ik weet wel dat het triest is om te gaan zeiken over een paar mentaal gestoorden die vrijwillig een huis ingaan..
Big deal..
Wie is Roel?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit, maar de reacties hier zijn echt TOP. maar weinig zo gelachen OM fokkers de laatste tijd.
Bovendien gaat het om iemand die zich voordoet als een kraker.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die femmie...gewoon zowat een hele editie gelurkt gekekenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef femalehunter het volgende:
ik vond het schandalig, wat een anti climax...... ik kijk het hele jaar niet meer naar BB!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit, maar de reacties hier zijn echt TOP. maar weinig zo gelachen OM fokkers de laatste tijd.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch hartstikke erg voor die jongen....
Hij had tenslotte al 10.000 euro gewonnen door een paar peuken te roken en verder niks gedaan
Nu kun je echt met een baksteen in de zee worden gegooid wat mij betreft. Het maakt me niet uit dat Joost wint en, met pijn in m'n hart, had Lieske zelfs mogen winnen. Maar zo ga je niet om met mensen. Roel is 20 x harder aangepakt dan de rest en iemand die 2e is geworden geef je niet zo'n afscheid.....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef patty het volgende:
Rot toch allemaal op met jullie sentimentele gezeikHet einde was briljant, punt uit
Met een psychisch probleem kan ie altijd bij zichzelf op de bank gaan liggen...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, misschien houdt hij er wel een psychisch probleem aan over
Oh nee, gewoon ¤10.000
Wat doe je dan in dit subforum vraag ik me af. Moet je als mod niet het goede voorbeeld geven? Opgerot dus. NUquote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]!
Ik vind het sowieso al vrij 'sneu' om het leven te gaan volgen van een stel ontspoorde gasten die zich vrijwillig laten opsluiten, enkel en alleen om de aandacht en het geld, maar als je er als kijker dan óók nog over gaat drukmaken, is het wel erg triest gesteld.
Maar zelfs dat vond ik geen climax...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De climax was al geweest, de opkomst van Joost. Alles wat daarna zou komen, zou alleen te lang duren.
Meeste kijkers zullen toch wel wat anders zijn gaan kijken toen bekend was wie had gewonnen
wat doe je hier dan? ROT OPquote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]!
Ik vind het sowieso al vrij 'sneu' om het leven te gaan volgen van een stel ontspoorde gasten die zich vrijwillig laten opsluiten, enkel en alleen om de aandacht en het geld, maar als je er als kijker dan óók nog over gaat drukmaken, is het wel erg triest gesteld.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu kun je echt met een baksteen in de zee worden gegooid wat mij betreft. Het maakt me niet uit dat Joost wint en, met pijn in m'n hart, had Lieske zelfs mogen winnen. Maar zo ga je niet om met mensen. Roel is 20 x harder aangepakt dan de rest en iemand die 2e is geworden geef je niet zo'n afscheid.....
Precies...als er nu maar geneog mensen brieven schrijven veranderd het wel...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Is het nou zo moeilijk voor je?
Die vent heeft DIdo mogen neuken, zich laten aftrekken door Linda EN neemt ook nog eens DUIZENDEN EURO's mee. Echt hard aangepakt dus!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu kun je echt met een baksteen in de zee worden gegooid wat mij betreft. Het maakt me niet uit dat Joost wint en, met pijn in m'n hart, had Lieske zelfs mogen winnen. Maar zo ga je niet om met mensen. Roel is 20 x harder aangepakt dan de rest en iemand die 2e is geworden geef je niet zo'n afscheid.....
Vind ik ook hoor, ik wil ook wel zien hoe hij zijn ouders en matties en zeker Dido begroet.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef ThomasBerge het volgende:
Wel vind ik dat Talpa even zijn opkomst in de zaal moet laten zien, morgen ofzo.
Verschrikkelijk triest dat je plezier kunt hebben om iemand die vernederd wordt.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Iedereen zag hoe Roel in zijn eentje totaal vernederd werd.
Geniaal.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat doe je dan in dit subforum vraag ik me af. Moet je als mod niet het goede voorbeeld geven? Opgerot dus. NU
en dàt heeft hij dus de afgelopen 121 dagen gedaanquote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Met een psychisch probleem kan ie altijd bij zichzelf op de bank gaan liggen...
Daar geniet ik echt van.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef style het volgende:
[..]
Verschrikkelijk triest dat je plezier kunt hebben om iemand die vernederd wordt.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Zhenar het volgende:
OMG mensen. Leven jullie wel in dezelfde wereld als ik?! Dagelijks gebeuren er de meest verschrikkelijke dingen, maar als je (sommige) Fok!kers echt wil shockeren, dan moet je iemand DIE ZICH VRIJWILLIG TE KIJK HEEFT GEZET OP TELEVISIE geen live applausje gunnen!![]()
Ik zou er bijna droevig van worden als het niet zo hilarisch was.![]()
Roel is inmiddels vrolijk de studio ingelopen, waar hij een hartelijk applaus heeft gekregen en voelt zich echt wel helemaal happy. Misschien dat hij nog even een wenkbrauw optrekt als hij de uitzending voor het eerst ziet, maar meer ook niet.
Stelltje stumperds.![]()
Tja, tot nog toe boeide het me helemaal niet, en nog niet echt, maar die TT+TS lokte ff, en dan die totaal verontwaardige reacties, alsof take that uit elkaar isquote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Kijk nou, opeens allemaal users die BB niet hebben gevolgd en er de schurft aan hebben, de bewoners niet kennen, maar wel hard kunnen lachen om de verontwaardiging hier.
Oh, well...![]()
Fokking nazipraktijken.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef borduurtje het volgende:
Het forum op de TALPA-site is trouwens ook gelijk weg gehaald, kinderachtig hoor.
Volgens mij zijn zulk soort mensen (ja jouw soort) de mensen die ook zieke grapjes uithalen, die pesten en mensen helemaal vernederen als het maar enigzins mogelijk is.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Het leukste vond ik nog toen Roel naarbuiten liep, in de kou.
Hij is zonder respect behandeld en er is over hem heen gepist door heel Talpa.
Geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |