Goed, hij was wat al te PC, met zijn stilte voor mensen met een mindere kerst, maar toch geen onsympathieke winnaar, toch?quote:
Nouja... beter dan Lieske dat wel...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Goed, hij was wat al te PC, met zijn stilte voor mensen met een mindere kerst, maar toch geen onsympathieke winnaar, toch?
V.
Inderdaad na Ingrid mijn favo.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Goed, hij was wat al te PC, met zijn stilte voor mensen met een mindere kerst, maar toch geen onsympathieke winnaar, toch?
V.
En beter dan die walgelijke Roel. En die Ingrid had mijn sympathie nou ook niet bepaald. Dus Joost is wmb veruit de minst slechte.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nouja... beter dan Lieske dat wel...
Ik ga voor de ratquote:Op donderdag 22 december 2005 22:21 schreef Verbal het volgende:
Goed, en nu men is uitgestemd kan men meteen door naar F&F om daar op de lieve huisdiertjes te stemmen.
V.
*instemmend knikt*quote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel lullig voor Roel die er nu nog zit. Die denkt dat hij gewonnen heeft waarschijnlijk
O ja? HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel lullig voor Roel die er nu nog zit. Die denkt dat hij gewonnen heeft waarschijnlijk
Niks ervan... keihard aanpakken!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is inderdaad wel een heel lullige manier om van de nummer 2 af te komen
Ik vind dit ook grofquote:Op donderdag 22 december 2005 22:27 schreef borduurtje het volgende:
Dit is écht niet leuk laten ze Roel gewoon de moord stikken
Maar Roel had ik de winst ook gegund. Op een wat waardigere aftocht had ik wel gehoopt.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:27 schreef Verbal het volgende:
Niks ervan... keihard aanpakken!!!
(de muur is toch niet meer nodig, dus laat hem maar rammen)
V.
Sorry, maar dit is gewoon grof, dit verdient zelfs Roel nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niks ervan... keihard aanpakken!!!
(de muur is toch niet meer nodig, dus laat hem maar rammen)
V.
Ik niet. Maar ik begrijp dat het wel erg hard is gespeeld. Ik vind het een lul, maar als het ècht zo lomp gingquote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar Roel had ik de winst ook gegund. Op een wat waardigere aftocht had ik wel gehoopt.
dit is echt té erg!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:30 schreef Loedertje het volgende:
En dan die camera ook nog zo rechtstreeks in je gezicht, je bent je volledig bewust dat elke uitspraak en emotie vol in beeld komt..oef..
Hm...de actie an sich is wel leuk bedacht, beetje triest voor Roel, dat wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
dit is echt té erg!
Wat een *** actie van BB!![]()
![]()
Ik vind t echt een rotstreek van BB:(quote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef Drumpie het volgende:
Tering wat een kut afsluiting, Lullig voor Roel, want dat ze het tegen roel op het laatst zeggen is ook niet netjes, en confronteren met de beelden dat Joost wint!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |