Zonde van die SL1200'squote:Op donderdag 22 december 2005 21:49 schreef Eraser127 het volgende:
Stijl: trance/techno/hardstyle/hardcore
Waar: eigen/vrienden feestjes
Gear: 2* Technics SL1200 MKII, Magnedine Mag-10 mixer
Draai momenteel niet veel, want ik heb de wondere wereld van de (analoge) synthesizers & producen ontdekt
kloptquote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vinyl draaien is toch veel leuker dan digitaal?
Je hoeft toch niet je hele collectie mee te nemen? En dan nog, één platentas/koffer is toch nog wel mee te zeulen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:27 schreef mrcool het volgende:
Vinyl is wel erg zwaar!
Een vriend van mij draait veel, en hoorde veel de vraag die jij stelt, wat, waar, hoe en wat kost het ed.quote:Zelf lijkt het me erg leuk om mee te beginnen als hobby, maar het is moeilijk om erachter te komen wat je wel en niet moet kopen, want er is zoveel verkrijgbaar.
Kijk hier hebben we wat aanquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:32 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Een vriend van mij draait veel, en hoorde veel de vraag die jij stelt, wat, waar, hoe en wat kost het ed.
Nu heeft hij een best wel goed lopende internetsite gemaakt met tutorials en revieuws.
ik zou zeggen neem er eens een kijkje
Oh dat is zeker wel te doen, wou alleen ff aangeven dat vinyl gewoon zwaar is!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:30 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet je hele collectie mee te nemen? En dan nog, één platentas/koffer is toch nog wel mee te zeulen?
Hoe bedoel je zwaarder? Om ermee te draaien, of in gewicht?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:27 schreef mrcool het volgende:
Vinyl is wel erg zwaar!
Gewicht.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zwaarder? Om ermee te draaien, of in gewicht?
klopt.. verder ook omdat vinyl gewoon strak is.. oldscool.. beter dan cd..quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:56 schreef mrcool het volgende:
Ik zou zeggen vinyl, met als reden dat je de plaat kunt 'lezen'.
Jepquote:Op woensdag 28 december 2005 02:54 schreef behAARD het volgende:
het was dus toch Korsakoff??
Heb zelf de PS626i gehad van Gemini, na anderhalf jaar gebruik ging mijn crossfader naar de klote, en zo te zien heb jij dezelfde crossfader op die van jou zitten. Hoop dus voor je dat ie nog ff mee gaat. Heb nu een Gemini UMX-SE!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:59 schreef Nosh het volgende:
Gemini PS 540i mixer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |