Had je wat leuks dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef _Cara_ het volgende:
Tjonge.. wat ben jij snel.. ik wou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jááááá.. als ik ff de tijd had gehad wel...denk ik..quote:
Sterkte dan!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef classpc het volgende:
Ik begrijp dit gewoon helemaal niet van Stefanie, dat ze zo kan zijn. Zo ken ik haar helemaal niet.
Maar ik zal het hier nog maar even niet over hebben. Dit is even zwaar voor me. Ik moet het eerst maar ff verwerken.
Arme jij.. sterkte ermee..quote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef classpc het volgende:
Ik begrijp dit gewoon helemaal niet van Stefanie, dat ze zo kan zijn. Zo ken ik haar helemaal niet.
Maar ik zal het hier nog maar even niet over hebben. Dit is even zwaar voor me. Ik moet het eerst maar ff verwerken.
Sterkte met de situatie classpc!!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef classpc het volgende:
Bedankt, mensen. Ik zag het ff niet meer zitten, maar jullie hebben me weer opgevrolijkt.
Ik was zo verdrietig vanavond.
vast niet.. maar jah.. jij bent Godt..dus wie weet...quote:
Wel aparterquote:Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef Copycat het volgende:
Die TT's worden er niet stijlvoller op, is het wel?
![]()
Dreigt er censuur?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef Copycat het volgende:
Die TT's worden er niet stijlvoller op, is het wel?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |