ik ben bang van welquote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Loesje29 het volgende:
Ik ben dus echt de ENIGE hier die gestemd heeft?
22:21u, volgens de Talpa sitequote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Kolomo het volgende:
Hoe lang gaat dit grapje eigenlijk nog duren? Ik had ergens gelezen tot 2200 maar dat is het over 20 minuten al...
Ongewoon weinig verschuivingen, ja!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef ART het volgende:
Ze lijken het nu te proberen eerlijk te doen. Weinig rare sprongen, zoals anders in de live-uitzending.
Dat zou betekenen dat Lieske geen kans meer maakt.
Maar daarna? Dan hangt alles af van de 'herverdeling'.
Hee kom jij uit Tietjerk dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef Loesje29 het volgende:
Ik heb ook al weken niet gestemd, sinds het Rob gebeuren ´Het gaat nu tussen Lieske en Nathalie!!!´. Maar het lijkt er zowaar op dat het vanavond voor het eerst eerlijk gaat
Gert-Jan, bedankt![]()
whehehhehequote:
Het is ook gelijk een stuk saaier zoquote:
Dat ging snel dat filmpje zelfsquote:Op donderdag 22 december 2005 21:41 schreef svann het volgende:
Series geslaagde opdrachten.
Ingrid is uitgekocht voor ¤37.500quote:Op donderdag 22 december 2005 21:40 schreef lovebear het volgende:
Navond allemaal![]()
![]()
![]()
Is er een snelle update ben net pas thuis van werk
Ingrid is eruit gegaan voor 37.500. Lies heeft haar gepushtquote:Op donderdag 22 december 2005 21:40 schreef lovebear het volgende:
Navond allemaal![]()
![]()
![]()
Is er een snelle update ben net pas thuis van werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |