quote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef Loesje29 het volgende:
Ik zweer het je, het gaat vanavond voor het eerst eerlijk met dat stemmen![]()
![]()
Hebben jullie dat ook, dat je het Roel niet gunt omdat Didodan ook van dat geld profiteert?
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
als er geen notaris van de telegraaf bij had gezeten wel![]()
roel loopt inderdaad inquote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef Arcee het volgende:
Joost: 46.9%
Roel: 39%
Wel wat dichterbij elkaar.
Ik juich nog niet te vroeg...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Voor het eerst dat degene die vanaf het begin al als winnaar werd bestempeld gaat winnen....
Nou ja, als Ingrid had gewonnen, was ook leuk geweest.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef Arcee het volgende:
Eindelijk weer een man die wint.
Pas de tweede.![]()
nou, nou, zeg. Gun je haar helemaal niets?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef itsme het volgende:
YES Lieske heeft niets nu
leve gert jan en de telegrofquote:Op donderdag 22 december 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Voor het eerst dat degene die vanaf het begin al als winnaar werd bestempeld gaat winnen....
Klopt, Joost is gewoon saaiquote:Op donderdag 22 december 2005 21:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, Roel.
Joost is een soort Magriet. Niet interessant als een winnaar.
Als er bij de eerste stand al 66.000 hadden gestemd, dan zijn dat er nu behoorlijk wat meer.quote:
Nee totaal niet. ik gun het Roel het meest. Was de meest interessante bewoner.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef Loesje29 het volgende:
Ik zweer het je, het gaat vanavond voor het eerst eerlijk met dat stemmen![]()
![]()
Hebben jullie dat ook, dat je het Roel niet gunt omdat Didodan ook van dat geld profiteert?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |