jaaaaquote:
Ik krijg hier heel vieze associaties bij.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:36 schreef teamlead het volgende:byebye lieske dan.............no way dat Hummie dit nog rechtgetrokken krijgt
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Loesje29 het volgende:
Ik ben dus echt de ENIGE hier die gestemd heeft?
Golfer stemt ook openlijk...en Cynix stiekum...je bent dus niet helemaal alleen.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Loesje29 het volgende:
na het Menno en Rob-debacle ben ik er mee opgehoudenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Loesje29 het volgende:
ik niet meer sinds Ing eruit isquote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stem niet...... sinds Lin eruit is
![]()
Het zal aan de leeftijd liggen, maar ik stem stiekem al weken op Lieske... Maar ssstttt.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Loesje29 het volgende:
Looks like it...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Loesje29 het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Loesje29 het volgende:
Zo stiekem is dat dus nu niet meerquote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Golfer stemt ook openlijk...en Cynix stiekum...je bent dus niet helemaal alleen.![]()
Opvallend jaquote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef Renesite het volgende:
Telegraaf notaris bij de stemgebeuren...
Haaaast geen verschuivingen in de stemmingen
ik ben bang van welquote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Loesje29 het volgende:
22:21u, volgens de Talpa sitequote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Kolomo het volgende:
Hoe lang gaat dit grapje eigenlijk nog duren? Ik had ergens gelezen tot 2200 maar dat is het over 20 minuten al...
Ongewoon weinig verschuivingen, ja!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef ART het volgende:
Ze lijken het nu te proberen eerlijk te doen. Weinig rare sprongen, zoals anders in de live-uitzending.
Dat zou betekenen dat Lieske geen kans meer maakt.
Maar daarna? Dan hangt alles af van de 'herverdeling'.
Hee kom jij uit Tietjerk dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef Loesje29 het volgende:
Ik heb ook al weken niet gestemd, sinds het Rob gebeuren ´Het gaat nu tussen Lieske en Nathalie!!!´. Maar het lijkt er zowaar op dat het vanavond voor het eerst eerlijk gaat
Gert-Jan, bedankt![]()
whehehhehequote:
Het is ook gelijk een stuk saaier zoquote:
Dat ging snel dat filmpje zelfsquote:Op donderdag 22 december 2005 21:41 schreef svann het volgende:
Series geslaagde opdrachten.
Ingrid is uitgekocht voor ¤37.500quote:Op donderdag 22 december 2005 21:40 schreef lovebear het volgende:
Navond allemaal![]()
![]()
![]()
Is er een snelle update ben net pas thuis van werk
Ingrid is eruit gegaan voor 37.500. Lies heeft haar gepushtquote:Op donderdag 22 december 2005 21:40 schreef lovebear het volgende:
Navond allemaal![]()
![]()
![]()
Ingrid is vrijwillig opgestapt met 37.500 euri in de pocket, met dubieuze rol van Lieske.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:40 schreef lovebear het volgende:
Navond allemaal![]()
![]()
![]()
Want ??quote:Op donderdag 22 december 2005 21:40 schreef Manu82 het volgende:
Even vraagje is het niet leuker als de mensen die normaal ook bijna altijd op de SC zitten daar nu ook heen gaan, praat een stuk relaxter. Ik bedoel dan mensen als Snaptnix, Cuall, Bartoli, f4ith, FEB enzovoort (de mensen die ik bedoel weten zelf wel wie ik bedoel)
Nooit gedacht dat ik die GHB-lul nog eens zou bedanken maar iddquote:
En ik hoor ze hier nog roepen. Waarom zou BB sjoemelen? Net of het hun wat uit maakt wie eruit gaat. Daarom sjoemeld BB dus omdat het dan veel spannender is voor de kijker.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is ook gelijk een stuk saaier zo
Was het maar waar, dan had ik nu misschien die Mini op mogen halenquote:
he lovebearquote:Op donderdag 22 december 2005 21:40 schreef lovebear het volgende:
Navond allemaal![]()
![]()
![]()
Verdoriequote:Op donderdag 22 december 2005 21:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ingrid is uitgekocht voor ¤37.500
echt waar?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:43 schreef schatje het volgende:
Bridget heeft trouwens ook een hele leuke man.
Pepijn heet ie.
Hij is allergisch voor honden![]()
.
Lieske heeft haar geholpen omdat ze wist dat Ingrid ook voor 5000 zou vertrekken!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ingrid is eruit gegaan voor 37.500. Lies heeft haar gepusht
ik heb toch liever dit dan dat ik elke week een bewoner onterecht exit zie gaan door het gegoochel met de tussenstanden....quote:Op donderdag 22 december 2005 21:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En ik hoor ze hier nog roepen. Waarom zou BB sjoemelen? Net of het hun wat uit maakt wie eruit gaat. Daarom sjoemeld BB dus omdat het dan veel spannender is voor de kijker.![]()
Zij dacht natuurlijk: "Ja, dombo's natuurlijk ga ik naar huis. Iedereen gaat vanavond naar huis!" en heeft het verder voor kennisgeving aangenomen.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:42 schreef melke het volgende:
Lieske heeft mensen horen schreeuwen dat ze naar huis moet. Waarom gaat ze dan niet voor het geld!!!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |