Bengeltje.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vroeg me al af waar je was.![]()
Hai Arcee![]()
![]()
Tis de finale.
nee helaas niet, maar we waren net op tijd terug uit de OK om Bart het huis te zien komen. We hadden een tevee in de verloskamer gekregen om BB te kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je eerst ff de finale toch wel afgekeken?
ik weet niet of je een laptop hebt anders gaat het wel natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 20:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik post niet als ik tv kijk... zo goed multitasking ben ik niet
Maar er is nu toch reclame
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Doe niet net of je mjin subtiele caps niet hebt gezien.[afbeelding]
Hahahah!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee helaas niet, maar we waren net op tijd terug uit de OK om Bart het huis te zien komen. We hadden een tevee in de verloskamer gekregen om BB te kijken
En het was een jongetje en jullie noemden hem Bart?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee helaas niet, maar we waren net op tijd terug uit de OK om Bart het huis te zien komen. We hadden een tevee in de verloskamer gekregen om BB te kijken
Roel is de enige die niet hypocriet is maar denkt wat veel mensen denkenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:58 schreef Shiver het volgende:
ik ben echt bang dat die verrekste roel wint, dat mag echt niet gebeuren![]()
![]()
geen geld vooor zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 21:00 schreef SunChaser het volgende:
maar waarom geen avondvullend programma?
2 meter 30quote:Op donderdag 22 december 2005 21:00 schreef svann het volgende:
Hoelang duurt deze uitzending eigenlijk?
het was een meisje en ze heet Sabinequote:Op donderdag 22 december 2005 21:00 schreef ART het volgende:
[..]
En het was een jongetje en jullie noemden hem Bart?
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roel is de enige die niet hypocriet is maar denkt wat veel mensen denken
Al die homo knuffelaars hier (m/v) willen toch ook niet naast zo'n iemand staan douchen in de sportschool? Daar mag je toch best voor uitkomen? Bij ons doen we dat ook gewoon na elkaar. Niemand die op z'n teentjes getrapt is.
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
het was een meisje en ze heet Sabine
maar die naam hadden we voor ik ooit van B had gehoord
het gaat wel snel jaquote:
De neppert.quote:
Vind je het gek.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:03 schreef Arcee het volgende:
Percentages variëren ineens een stuk minder dan anders.
Ik hoop het echt!!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:03 schreef Dr_Greene het volgende:
Lieske!!!! Pak het geld!!!!!
Weddenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:04 schreef teamlead het volgende:
Laat Joost vrijwillig gaan ajb....
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:04 schreef teamlead het volgende:
die gaat nietquote:Op donderdag 22 december 2005 21:04 schreef teamlead het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |