Hij heeft plastische chirurgie ondergaan, hij is nu eindelijk zwart.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:50 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
Thijs is ondertussen geen wigger meer he.![]()
![]()
Jij bent zo'n aars!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk het niet... reden te meer waarom er al zoveel topics over zijn en waarom plaatjes als deze steeds weer terugkomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zolang dit soort mongolen bestaan, zal het niet meevallen
wat voor topics?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk het niet... reden te meer waarom er al zoveel topics over zijn
YAAAAAAAY, daar moeten we er meer van hebben!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ook de hele 50 cent scene in de zeik neemt..
pak een spliff en chill weet je, ouwe..quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Jij bent zo'n aars!
zo'n enorme grote kont, ik denk zelfs dat jou hersenen 1 stuk kont is gewoon.. en je op de plek waar je Aars hoort te zitten gewoon niets hebt, ..
dat je niet eens snapt, dat die gast op het 1e plaatje..ook de hele 50 cent scene in de zeik neemt..
aargh raak zo gefrustreerd door jou . stomme wigger
Volgens mij hebt jij wat met kontjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Jij bent zo'n aars!
zo'n enorme grote kont, ik denk zelfs dat jou hersenen 1 stuk kont is gewoon.. en je op de plek waar je Aars hoort te zitten gewoon niets hebt, ..
dat je niet eens snapt, dat die gast op het 1e plaatje..ook de hele 50 cent scene in de zeik neemt..
aargh raak zo gefrustreerd door jou . stomme wigger
dat komt door alle wiggers hier op fok?quote:
tis gewoon even hip om op een kleine minderheid als goths te zeiken, de anti-wigger topics bestaan al sinds fok! bestaat. En mede door het hoge aantal wiggers op straat (dus ook hier op fok! neem ik aan).quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat komt door alle wiggers hier op fok?
of bedoel je met hier Nederland?
zie trouwens meer anti gothic topics langskomen.
En zo zijn ''sarcasme'' en ''leer eens lezen'' vast ook uitspraken die je in het Spaans kunt doen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:04 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Daarom heb je ook bands als cypress hill inderdaad ja..
Bij het ontstaan van Hip-Hop waren Latino's net zozeer betrokken als negers, hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Er is net zoveel kans dat jij naar hiphop luisteren. Blanken hebben niets, maar dan ook niets met Hip-Hop te maken, per definitie niet.
ik heb anders genoeg anti gothic topics voorbij zien gaan, maar goed.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:01 schreef kamagurka het volgende:
[..]
tis gewoon even hip om op een kleine minderheid als goths te zeiken, de anti-wigger topics bestaan al sinds fok! bestaat. En mede door het hoge aantal wiggers op straat (dus ook hier op fok! neem ik aan).
Door alle wirwar van wiggerkneusjes en ander volk wist ik even niet meer op wie ik nu wat posttequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En zo zijn ''sarcasme'' en ''leer eens lezen'' vast ook uitspraken die je in het Spaans kunt doen..
Tsja, als je eronderuit wilt kruipen door snel weer over gothic topics te beginnen. Beetje slap.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb anders genoeg anti gothic topics voorbij zien gaan, maar goed.
Met het aantal wiggers hier in Amsterdam valt het trouwens ook wel mee, tenminste wiggers die eruit zien zoals thijs bosma. maar misschien noemen sommige mensen iemand al een wigger als hij of zij sneakers draagt en een capuchon.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tsja, als je eronderuit wilt kruipen door snel weer over gothic topics te beginnen. Beetje slap.
dan zie jij wat anders dan ik, zelfs op de SGR (Reigersbos) valt het me mee.quote:Ik zie genoeg gastjes ala thijs bosma rondlopen in amsterdam, kom maar ns langs een middelbare scholengemeenschapLet wel: t kunnen ook marocci's zijn die zich zo kleden he. Zijn ook geen echte zwarten
ja manquote:(oja, dat waren volgens jou ook gothics.. laatmaar)
Yes I doquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij hebt jij wat met kontjes![]()
Onder het feit uit dat er hiphop klaagtopics zijn en dat hiphop in veel gevallen trieste vormen aanneemt op straat.quote:
Moet jij maar ns langs het Marcanti College lopen of de middemeer scholengroep, genoeg kleine ganstahtjes die lopen blowen in de pauzequote:dan zie jij wat anders dan ik, zelfs op de SGR (Reigersbos) valt het me mee.
nee hoor, dat die topics er zijn valt niet te ontkennen. zeg alleen dat ik meer anti gothic topics voorbij heb zien komen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Onder het feit uit dat er hiphop klaagtopics zijn
veel gevallen vind ik overdreven maar er zijn inderdaad mensen die er belachelijk uit zien.quote:en dat hiphop in veel gevallen trieste vormen aanneemt op straat.
zou kunnen, ben daar niet recentelijk geweest. maar gewoon op straat is het echt niet zo erg als sommige mensen beweren.quote:[..]
Moet jij maar ns langs het Marcanti College lopen of de middemeer scholengroep, genoeg kleine ganstahtjes die lopen blowen in de pauze
Die new-age taal alleen al... compleet gestoord. Die muziek is sowieso BAGGER. Heeft NIETS meer te maken met het begrip muziek. Het gaat alleen maar over geweld, moord, sex, drugs en geld. En dan al die 15-16-17-18-19 jarige jongetjes die je overal ziet. Allemaal hun broekspijpen inde sokken gepropt. Kapotte spijkerbroeken. Versleten schoenen. Een pet op met daar overheen nog eens een capichon, en verder nog een agressieve rotbek. Je moet ze vooral niet te lang aankijken want dan krijg je "Wa kijk juh" naar je hoofd. Kortom; totaal mislukt volk. En het moet dan "mode" zijn? Lazer toch op. Die jochies hebben niet in de gaten dat ze compleet voor LUL lopen op straat. En ja in ben 20 jaar oud, en ja; misschien ben ik dan ouderwets. Maar liever ouderwets (ouderwets=fatsoenlijk op dit gebied) dan er zo bijlopen / zo zijn. Mocht mijn zoon het zich later in z'n harses halen zich zó te kleden en op straat te vertonen... hahaha dacht het niet he!!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:03 schreef BennyNL het volgende:
kill doe niet lauw over biggie...zijn pokoes zijn de ergstebeter maak je een fa2
wat bedoel je precies met 'die muziek'?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:49 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Die new-age taal alleen al... compleet gestoord. Die muziek is sowieso BAGGER. Heeft NIETS meer te maken met het begrip muziek.
nee ik wil weten of je het nou over hip hop in het algemeen hebt, of over 50 cent's uitwerpselen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:52 schreef Erick1985 het volgende:
Dat vind ik een hele goeie ja haha! Ik had moeten zeggen; combinatie van geluiden en stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |