domme dikke toeristquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dus de dikke domme toerist is in Cairo overvallen (terecht) en denkt nu een stoere vent te zijn, sjongejonge wat een niveau.
Je hebt geen idee van hoe een ghetto in New Orleans eruit ziet stumper, dus wat doe je in dit topicOprotten!
Kenmerkend voor het niveau dat je hanteerd. Je weet ineens niet de naam van de gang, maar je spreekt wel over een gang. Zie je iets dat niet helemaal klopt. Het kunnen net zo goed kruimeldieven zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:42 schreef kamagurka het volgende:
Waarschijnlijk ja, en jij rukt je daarop suf he? Ga een paar ganstahs pijpen man als je ze zo geil vind
Waarom ben je zo gefixeerd op welke gang het was, wat doet dat ertoe? Weet je hoeveel gangs de vs telt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kenmerkend voor het niveau dat je hanteerd. Je weet ineens niet de naam van de gang, maar je spreekt wel over een gang. Zie je iets dat niet helemaal klopt. Het kunnen net zo goed kruimeldieven zijn geweest.
Veel, tot welke gang je behoort maakt veel uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef kamagurka het volgende:
Waarom ben je zo gefixeerd op welke gang het was, wat doet dat ertoe?
zeker, want de ene gang neukt met zn zus!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Veel, tot welke gang je behoort maakt veel uit.
Hoe kun je gangs uberhaupt uiot mekaar houden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Veel, tot welke gang je behoort maakt veel uit.
Gangs hebben vaste plekken natuurlijk, en ja ze dragen hun colors altijd. Die gangs zijn achterlijk, loop maar es in de verkeerde wijk met een verkeerde basketball-tricot. Dan heb je er 10 in je achterhoofd zitten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:20 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Hoe kun je gangs uberhaupt uiot mekaar houden?
Ze zijn zwart, staan op vaste plekken, maken veel lawaai, en sommigen zijn helemaal
psycho (als jenieuw bent komen ze al naar je toe gelopen met een mes)
'gangcolors' hoe herken je die? drgan ze daar echt altijd bepaalde kleuren petjes of sweaters of bandjes weetikwveel ?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
gast... heb meer van de wereld gezien dan je denkt
hoe oud ben j e ..16 ofzo
quote:that post-nuclear world will be Soviet.
Die kun je niet uit me kaar houden, je weet wel wanneer je in hun buurt bent. Tags, tattoo, etc...quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:20 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hoe kun je gangs uberhaupt uiot mekaar houden?
Waarom niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:12 schreef -Angel- het volgende:
Luisteren gangs zoals de "Latin Kings" ook naar hiphop.
'quote:
Er is net zoveel kans dat jij naar hiphop luisteren. Blanken hebben niets, maar dan ook niets met Hip-Hop te maken, per definitie niet.quote:
Dikke bullshit, koe.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Blanken hebben niets, maar dan ook niets met Hip-Hop te maken, per definitie niet.
Daarom heb je ook bands als cypress hill inderdaad ja..quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
'
Ja, een enorm stomme vraag natuurlijk. Latino's hebben niets, maar dan ook niets met Hip-Hop te maken, per definitie niet.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:04 schreef Devlinsect het volgende:
Je kan gothic luisteren en jezelf blijven. Niet als een vleermuis erbij lopen.
Je kan jazz luisteren en jezelf blijven. Niet als een geitenwollensok erbij lopen.
Dus luister jij maar fijn naar je hiphop en nederhop. Loop er gvd niet bij alsof je 50 cent bent.
Get it?
Of identiteitsprobleempje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
de meeste wiggers hier niet ben ik bang, iets met IQ te maken...![]()
Ik denk dat hier wel meevalt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:06 schreef kamagurka het volgende:
de meeste wiggers hier niet ben ik bang, iets met IQ te maken...![]()
Ik denk het niet... reden te meer waarom er al zoveel topics over zijn en waarom plaatjes als deze steeds weer terugkomen:quote:
Thijs is ondertussen geen wigger meer he.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk het niet... reden te meer waarom er al zoveel topics over zijn en waarom plaatjes als deze steeds weer terugkomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zolang dit soort mongolen bestaan, zal het niet meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |