quote:Op donderdag 22 december 2005 17:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het startgeld moesten ze toch betalen
Ik zou het doen denk ik...quote:Op donderdag 22 december 2005 17:40 schreef melke het volgende:
[..]
Ja leuk, 50.000 euro en nu naar huis of finale mee doen. Pffff dan zou ik het echt niet weten hoor!
Ik denk dat Roel het meeste bezig is met het geld, Joost erna en dan volgen Lieske en Ingrid vlak bij elkaar. Vind het echt spannend wie er gaat winnen! Ik zou het echt niet kunnen voorspellenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:39 schreef D.Rose het volgende:
Ik denk niet dat Ingrid verwacht te winnen, iig het minst van de vier
ik zou blijven tot het bittere einde denk ik.... (zeker als ik toch al 10.000 in mijn koffer heb zitten)quote:
Dus jij zegt dat de bewoners betalen om in bb te komen? (4500 euro?)quote:Op donderdag 22 december 2005 17:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het geld stond erbij alsof ze het verdiend hadden, maar da's eigen geld
Ingrid wint vastquote:Op donderdag 22 december 2005 17:42 schreef melke het volgende:
[..]
Ik denk dat Roel het meeste bezig is met het geld, Joost erna en dan volgen Lieske en Ingrid vlak bij elkaar. Vind het echt spannend wie er gaat winnen! Ik zou het echt niet kunnen voorspellen
correctquote:Op donderdag 22 december 2005 17:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat de bewoners betalen om in bb te komen? (4500 euro?)
interssante kansberekeningquote:Op donderdag 22 december 2005 17:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Lijkt me echt een super lastig dillemma.
Ik denk juist dat Joost en Lieske er erg mee bezig zijn. Lieske liep de hele dag in haar schortje rond en Joost probeerde zichzelf een beetje in de underdogrol te duwen door Roel als favoriet te bestempelen....quote:Op donderdag 22 december 2005 17:42 schreef melke het volgende:
[..]
Ik denk dat Roel het meeste bezig is met het geld, Joost erna en dan volgen Lieske en Ingrid vlak bij elkaar. Vind het echt spannend wie er gaat winnen! Ik zou het echt niet kunnen voorspellen
Neeequote:Op donderdag 22 december 2005 17:46 schreef ART het volgende:
Zitten de dames nou weer te roddelen over Roel?
Volgens mij ligt nog altijd wel een deel van zijn hart bij Ellen. Vraag me af of zij er vanavond ook is. Lijkt me wel wat!. Dido, Ellen en Linda. Gezellig!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:44 schreef avonne het volgende:
Roel is echt zenuwachtig, he.
Misschien voor vanavond? Misschien voor Dido dan wel Ellen?
Misschien moet hij nog klooien met de koffer van Joost?
Dat laatste niet, want dan zou hij het nu doen, terwijl de rest in bad zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |