heb ik em net gemistquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Urbanus doneert 200 euro en vraagt een bakske met stro aan.
wie!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:29 schreef Againzender het volgende:
Eén van de moderators was net in de uitzending
-Vaduz- van VBLquote:
vandaar dat ie niet op de foto wil denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:30 schreef Fatality het volgende:
Opa ziet er enigszins fake uit
heeft iets weg van Paul van Vliet, maar het is fakequote:Op vrijdag 23 december 2005 16:30 schreef Fatality het volgende:
Opa ziet er enigszins fake uit
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad, na het plaatje van Chumbawamba had ik Wout aan de lijn.
Wees blij, dat betekend dat ze het druk hebben, en dat er dus veel platen worden aangevraagd. Dus ook veel geld voor Congoquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb het plaatje gisteravond aangevraagd, dus het is vrij vlot gegaan allemaal.
Heb je geen video thuis of een radio op je werk dan?quote:
Ik kan het morgen ook niet zien , wel vannacht de hele nacht horen , en als er iets heel speciaals gebeurt trek ik wel een sprint naar de tvquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef miss_bleu het volgende:
bij de hema? nee alleen satteliet radio met hema meuk geen 3fm
Ik kijk wel ergens andersquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
Glazen Huis in Jeugdjournaal
Het Jeugdjournaal zal vanavond live gaan schakelen met DJ's Giel en Gerard in het Glazen Huis. Kijk dus om 18.45 uur naar Nederland 3!
deze?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Jamie Lidell - Multiply WEEER.
Zal me niet verbazen wanneer deze plaat op nr. 1 komt van meest aangevraagde platen.
*edit* weet ik niet, had net niet mijn radio aanstaan.quote:
Jamie Lidell.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:06 schreef Beanstalk het volgende:
hoe heet het liedje 'van Giel en Gerard' ook alweer? (I'm so tired from beating myself up)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |