Zou ze het werkelijk menen?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Tuurlijk moet Hummie zulke dingen zeggen en waarschijnlijk meent Hummie het ook nog allemaal.
Het was wel geheel volgens de lijn der verwachtingen... WB trouwensquote:
Gelukkig hebben zij er geen verstand vanquote:Op donderdag 22 december 2005 17:14 schreef BVO het volgende:
Maar goed, ze dneken alle vier dus dat Roel winnen gaat?.
Ik had hem ook al klaar staan, maar toen bedacht ik me dat ik vast niet de enige zou zijn, dus heb ik hem maar niet geplaatstquote:
Nee gelukkig niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gelukkig hebben zij er geen verstand van
Voor hem is het maar goed dat ze bijna klaar zijn... nog een week en hij zou echt doordraaien geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2005 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
OMG, inmiddels is het nog erger aan het worden bij Joost
Ik was ff iets anders aan het doen...quote:Op donderdag 22 december 2005 17:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik wachten en wachten en wachten , maar er kwam maar geen foto van FB![]()
Wat een schitterende 2000e postquote:Op donderdag 22 december 2005 17:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ach, het is Joost, daar is alles mee gezegd
LBtjequote:Op donderdag 22 december 2005 17:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat een schitterende 2000e post![]()
Mis je niks aanquote:Op donderdag 22 december 2005 17:22 schreef Kleintje het volgende:
Zo godsgruwelijk druk gehad de laatste tijd, ik heb maar weinig in het BB forum gezeten.
Heb nu geen beeld, alleen geluid...
Rot virus!quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:22 schreef Kleintje het volgende:
Zo godsgruwelijk druk gehad de laatste tijd, ik heb maar weinig in het BB forum gezeten.
Hoi Kleintjequote:Op donderdag 22 december 2005 17:22 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben al expres naar een andere stream gegaanquote:
Zelfs Norton 2006 detecteerd hem nietquote:Op donderdag 22 december 2005 17:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
het beruchte W32.dubbelcap.a virus
Het nromaal heb ik last van FB virusquote:Op donderdag 22 december 2005 17:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
het beruchte W32.dubbelcap.a virus
En ik van het Muerte.backdoor virusquote:Op donderdag 22 december 2005 17:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
Het nromaal heb ik last van FB virus
Erg jammer dat het zometeen is afgelopen iddquote:Op donderdag 22 december 2005 17:25 schreef Kleintje het volgende:
Ik vinnut helemaal niet leuk dat het afgelopen is strakjes. Ik ging het steeds leuker vinden...
Ik struin ff het BB forum af....
Op welke forums kan ik mijn maatjes van hier straks weer vinden???
Hier kan je denk ik wat antwoorden vinden Wat ga jij doen ná Big Brother??quote:Op donderdag 22 december 2005 17:25 schreef Kleintje het volgende:
Ik vinnut helemaal niet leuk dat het afgelopen is strakjes. Ik ging het steeds leuker vinden...
vast hier.. bij BB vips enzo...quote:Op donderdag 22 december 2005 17:25 schreef Kleintje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |