Bij Ingrid weet je het nooit natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 17:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Slim FB, als ze rookt uitblaast kan ze geen gekke bekken trekken![]()
Emile is the master johquote:Op donderdag 22 december 2005 17:01 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Emile en Viola VIPs?
En vergeet mn muziek nietquote:Op donderdag 22 december 2005 17:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik vond bb5 door fok aangenaam om mee te maken.
Heb er bijna spijt van dat ik zolang gelurkt heb. Volgende keer beter![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:02 schreef Muerte het volgende:
afk-brb
Thxquote:Op donderdag 22 december 2005 17:02 schreef WAT het volgende:
Dat jullie zo'n programma zo lang kunnen volgen zeg .... Respect ...
Door Fok bleef het leukquote:Op donderdag 22 december 2005 17:00 schreef Bocaj het volgende:
Al met al vond ik bb5 aangenaam om mee te maken!
Ik volg bv ook het nieuws al jaaaarenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:02 schreef WAT het volgende:
tis niet zozeer een kwestie van kunnen...... je bent verslaafd voor je het weet en dan moet je wel volgen.,..quote:Op donderdag 22 december 2005 17:02 schreef WAT het volgende:
Zeker weten... anders had ik het nooit zolang uitgehouden.quote:
quote:
Idd, voorheen keek ik ook alle BB's maar nu ik FOK! erbij heb leren kennen zou ik niet meer zonder kunnen denk ikquote:
Ja, de 4 maand zijn voorbij gevlogen!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:02 schreef WAT het volgende:
Hoe kan ik je muziek nou vergeten?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En vergeet mn muziek niet![]()
Vanavond nog een toepasselijk eind muziekje en dan is BONG gone
(nouja, op BB dan)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |