Dat is tamelijk correct.quote:Op maandag 26 december 2005 16:55 schreef EricusMaximus het volgende:
Barton Fink
Gelukkig, slecht nieuws kan ik met de kerst niet verdragenquote:
dat is goedquote:Op maandag 26 december 2005 18:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah. Tesis.
Als dit een zaak was, dan zou er nu schot in komen.quote:
Ik voel me genoodzaakt om daar ja op te antwoorden.quote:Op maandag 26 december 2005 20:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mag de naam ook?
InTre +1quote:Op maandag 26 december 2005 21:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tina Majorino...
correct.quote:Op maandag 26 december 2005 21:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
(ik snap niet helemaal wat, volgens mij het meest opgezocht op IMDb ofzo).
Moeder van Godquote:Op maandag 26 december 2005 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Khalein -> Fok! Movie Trivia Jubileumtopic (3 jaar)
Als je eens veel tijd en zin hebt
Jan de Bontquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 22:40 schreef Sokolsky het volgende:
Scheepjes, sommetjes, zwaardjes...
quote:Op maandag 26 december 2005 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Normaal doe ik niet aan inkoppers, maar omdat ik de vorige vraag voor 95% had, ga ik voor Cinderella Man.
Laat ik daar dan maar 2 antwoorden goedrekenen. King Kong en de Godzilla uit de Amerikaanse remake, want daar nam de "echte" het ook ooit tegen op. Zilla heette die en hij werd met één mep verslagen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:12 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet dat er zo'n reeks Japans spul bestaat, maar heb alleen die slechte Amerikaanse uit '98 gezien.
King Kong zat er volgens mij wel tussen.
Ja, valt me ook een beetje tegen, weinig films waar meer Japanners doodgaan.quote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, natuurlijk. Dat ik daar niet opkwam.
Mijn snelhied is ongekentquote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef Sokolsky het volgende:
Mag je ook een openingspost lezen?
(en er staat verdorie niet eens meer een vraag...)
Sorry dat ik misschien wat kribbig reageerdequote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mijn snelhied is ongekent![]()
* Agiath gaat de openingspost lezen
Heel warm.quote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben niet goed in muziek.
De stem klinkt als Failan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |