quote:Op donderdag 22 december 2005 19:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
There's no accounting for tastes.
Oh my....quote:Op donderdag 22 december 2005 19:01 schreef Zhenar het volgende:
Vanavond eindelijk van dat quasi-verplichte gevoel af om BB te kijken op donderdagavond.![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
There's no accounting for tastes.
Nou ja, das toch hastikke fijn voor d'rquote:Op donderdag 22 december 2005 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:. Connie Breukhoven.
.
Belt madam RTL Boulevard even op om te melden dat ze weer contact heeft met haar 2 verstoten kinderen.
Schijtwijf..
Maar is ze nou echt zo mediageil dat ze dat op de TV moet verkondigen?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:04 schreef BVO het volgende:
Nou ja, das toch hastikke fijn voor d'r![]()
Kijk dan niet naar RTL Boulevardquote:Op donderdag 22 december 2005 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:. Connie Breukhoven.
.
Belt madam RTL Boulevard even op om te melden dat ze weer contact heeft met haar 2 verstoten kinderen.
Schijtwijf..
quote:
't Is ook gewoon leukquote:Op donderdag 22 december 2005 19:07 schreef Airelle het volgende:
[..]. You got me there.
Maar ik doelde meer op zijn gevoel van verplichting wat ermee samenhing. Niet zozeer dat hij het een leuk prog. vond
.
Spaghettiwesternquote:Op donderdag 22 december 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, zeg eens wat leuks.Want dit topic is nu helemaal niet leuk
Keek ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:08 schreef BVO het volgende:
[..]
't Is ook gewoon leuk.
En jij kan wel zeggen dat het rubbish is, maar je kijkt ook naar soaps.
Nou danquote:Op donderdag 22 december 2005 19:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Keek ja.. Oh ik zie ONM nog wel eens ja
.
quote:
Tweezitscrapaudtje.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Spaghettiwestern
Vind ik wel een leuk woord.![]()
![]()
Nou goed, maar ik vind er geen bal aanquote:Op donderdag 22 december 2005 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou dan. Dit is ook een soap, alleen dan
met echte mensen
.
Idd!quote:
Wattes?quote:
Nou ja, dat weet ik niet, maar zo kwam het wel over. Ze hadden 'r in ieder geval aan de telefoon enzo.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:06 schreef BVO het volgende:
Ze heeft echt letterlijk zelf gebeld om dat te vertellen?.
Niet dat Kwalbert & co. eerst geïnformeerd hadden ofzo?.
Net of dat irl niet is gebeurd?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:10 schreef BVO het volgende:
Mr Orange!!
Je kind via FOK! feliciteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |