Bevoorbeeld, maar ik kom ook wel eens mensen irl tegen die blijken te fokken en dan uitgebreid naar je username enzo vragenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef Manneke_Pils het volgende:
Voor op een meet neem ik aan?
Verder zijn er weinig mensen van Fok! die ik irl ken nl..
'ja, ik zit bij fok, hier heb je mijn kaartje'quote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef miss_bleu het volgende:
en zelfs de crew heeft na lang zeiken en zeuren die dingen nog niet eens![]()
Het is ook niet bedoeld om uit te printen en serieus te gebruiken, maar gewoon voor de lol. En ik weet dat je een nerd bent dus ga maar gauw wat leuks ontwerpen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef miss_bleu het volgende:
wheheh logo mag je niet eens zomaar gebruiken en zelfs de crew heeft na lang zeiken en zeuren die dingen nog niet eens![]()
Maar het idee is wel okayquote:Op donderdag 22 december 2005 14:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Je kan écht geen ruk met paint.
Och, dit is 100x beter dan meeposten in een of ander bagger kuttopic van Conflict + kweilende crew.quote:
Garamond.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:09 schreef the900 het volgende:
Welk font heb je gebruikt M_P?
idemquote:Op donderdag 22 december 2005 14:11 schreef Bupatih het volgende:
*photoshop aanslingert en dadelijk deze post wijzigt in een ontopic plaatje*
owja msn en icq is ook wel een goeie misschienquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Het is ook niet bedoeld om uit te printen en serieus te gebruiken, maar gewoon voor de lol. En ik weet dat je een nerd bent dus ga maar gauw wat leuks ontwerpen.
Ja hallo, je gaat naar campzonequote:
Ben je een nerd, en vind ik dat je ook een visitekaartje moet kunnenh ontwerpenquote:
er staan er al een aantal in de crewfora van toen ik nog crew watquote:Op donderdag 22 december 2005 14:18 schreef the900 het volgende:
[..]
Ben je een nerd, en vind ik dat je ook een visitekaartje moet kunnenh ontwerpen
nou post dan? ik kan daar toch ook niet inquote:Op donderdag 22 december 2005 14:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
er staan er al een aantal in de crewfora van toen ik nog crew wat![]()
http://litso.com/-------------> troep <---------manneke_pils.jpgquote:Op donderdag 22 december 2005 14:12 schreef the900 het volgende:
beetje aangepast en op maat gemaakt:
[afbeelding]
Ik gooi al mijn (tijdelijke) pics daarinquote:Op donderdag 22 december 2005 14:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
http://litso.com/-------------> troep <---------manneke_pils.jpg
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jezus Miss_bleu, wat loop je nou te lullen, post gewoon iets!
nee lul liever dan dat ik photoshop weer open moet tiefenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jezus Miss_bleu, wat loop je nou te lullen, post gewoon iets!
Dankjewel bupa, ik wilde net al gaan zeurenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:22 schreef Bupatih het volgende:
Hoi. Ga eens ontopic, ajb.Dit is een mooi topic
en dat wil ik graag zo houden.
the900quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef the900 het volgende:
Zou het niet veel leuker zijn in zulke gelegenheden als je een Fok! Visitekaartje had? Gewoon een normaal formaat visitekaartje met je (meest gebruikte/bekendste/huidige) avatar, username en emailadres ofzo. En misschien in het klein je userid ofzo.
Help hier mee leuke Fok! visitekaartjes ontwerpen.
Ja, die geef ik ook altijd als ik mensen tegenkom.quote:
hey ijsmeis je bent nooit meer op de msn die ik in mijn lijst hebquote:
Neuh...dat is het enige wat interessant is.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:40 schreef the900 het volgende:
Wel leuk idd, maar er mist wat cruciale info
Net of je FP-moderator bentquote:Op donderdag 22 december 2005 14:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh...dat is het enige wat interessant is.
Die ga je zelf ontwerpen?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef Slarioux het volgende:
[afbeelding]
Hoe belangrijker je bent, hoe minder er op hoeft te staan..
Dit is overigens de aller- allereerste preview van een nieuwe layout voor het forum, dus doe maar vast save as.
Nee, ff editten. Lynx666 heeft dit gemaaktquote:
Mooi.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef Slarioux het volgende:
[afbeelding]
Dit is overigens de aller- allereerste preview van een nieuwe layout voor het forum, gemaakt door Lynx666, dus doe maar vast save as.
Ik wacht in spanning af.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, ff editten. Lynx666 heeft dit gemaakt. Ik heb er een hoekje afgeknipt en er tekst op gezet
fok_blue?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoe gaat deze dan heten? De nieuwe, nieuwe lay-out?
Wel mooi btw.
Bij mij heet ie layout666. Fokforum_dark en _light moeten nog steeds gerenamed worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:58 schreef the900 het volgende:
[..]
fok_blue?
officieel heeten ze fokforum_dark, fokforum_light en fok_silver
oeh, een gothic layoutquote:Op donderdag 22 december 2005 14:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Bij mij heet ie layout666. Fokforum_dark en _light moeten nog steeds gerenamed worden.
Stoerquote:
Dat was mijn eerste avatar.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:01 schreef the900 het volgende:
[..]
StoerLekker vrolijk.
Wel jammer van Wally
Ja. Nou. Poe. Keimooi.quote:
Que?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat weet ik nog. Je was zo'n cutie
Wat mooooooiquote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef Slarioux het volgende:
[afbeelding]
Dit is overigens de aller- allereerste preview van een nieuwe layout voor het forum, gemaakt door Lynx666, dus doe maar vast save as.
Zit niet zo te zeiken, in januari komt er een nieuwe search. Sowieso zijn de mensen die de search maken en de mensen die de layout maken niet dezelfde.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Nou. Poe. Keimooi.
Ik zie liever een fatsoenlijke search, maar ach, we draaien al bijna 2 jaar zonder, dus alten we een nieuwe layout maar prio geven![]()
![]()
Zal ik dan maar uit mijn neus gaan vreten, terwijl Roonaan en Breuls een mooie search bouwen? Want meer doen dan Breuls complimenteren met de voortgang en tegen Roonaan zeggen dat ik onder de indruk ben van z'n code kan ik niet, zonder de voortgang van het project feitelijk te vertragen met mijn inbreng. Want zou ik nu helpen zou ik alleen maar tijd kosten. Ik moet inlezen, ingewerkt worden, code lezen, expirimenteren, bouwen, overleggen met de andere twee, etc etc. En overleggen met drie man waarvan er eentje net meedraait duurt veel langer dan met z'n tweeën, als je allebei lekker ingespeeld bent en op elkaar bent afgestemd. Zoals Breuls en Roonaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Nou. Poe. Keimooi.
Ik zie liever een fatsoenlijke search, maar ach, we draaien al bijna 2 jaar zonder, dus laten we een nieuwe layout maar prio geven![]()
![]()
En nu ga ik een echte Feedback regular imiteren en je hele post negeren, en je wijzen op het feit dat je experimenteren fout hebt gespeld.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zal ik dan maar uit mijn neus gaan vreten, terwijl Roonaan en Breuls een mooie search bouwen? Want meer doen dan Breuls complimenteren met de voortgang en tegen Roonaan zeggen dat ik onder de indruk ben van z'n code kan ik niet, zonder de voortgang van het project feitelijk te vertragen met mijn inbreng. Want zou ik nu helpen zou ik alleen maar tijd kosten. Ik moet inlezen, ingewerkt worden, code lezen, expirimenteren, bouwen, overleggen met de andere twee, etc etc. En overleggen met drie man waarvan er eentje net meedraait duurt veel langer dan met z'n tweeën, als je allebei lekker ingespeeld bent en op elkaar bent afgestemd. Zoals Breuls en Roonaan.
Dus nee, ik ga lekker templates prutsen terwijl hullie twee aan de search werken. Dat is beter voor de search en beter voor de templates. Want als ik zou helpen aan de search, zouden zowel de voortgang van de search als van de templates achteruit gaan.
quote:
Interesseert me echt helemaal geen reet.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:17 schreef the900 het volgende:
[..]
En nu ga ik een echte Feedback regular imiteren en je hele post negeren, en je wijzen op het feit dat je experimenteren fout hebt gespeld.
Weet ikquote:Op donderdag 22 december 2005 15:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Interesseert me echt helemaal geen reet.
Precies. Ik zoek nooit wat op, dus sterf met je surts.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Nou. Poe. Keimooi.
Ik zie liever een fatsoenlijke search, maar ach, we draaien al bijna 2 jaar zonder, dus laten we een nieuwe layout maar prio geven![]()
![]()
Hij kwam me al zo bekend voorquote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef Slarioux het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |