abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2005 @ 13:29:46 #1
137078 J.K.
Ad(minister) Domeen.NL
pi_33306502
Ik vond hier het volgende nieuws: Leeuwarder Courant
quote:
DIEMEN - Jack Spijkerman heeft, samen met partners, zijn eigen tv-productiebedrijf opgericht met de naam Ten o'clock. De mogelijkheid om zo'n bedrijf te beginnen was voor hem een van de redenen om destijds de VARA te verruilen voor Talpa.

Ten o'clock heeft zijn intrek genomen in het pand van producent IdtV die de toekomstige programma's van Jack Spijkerman gaat coproduceren. Het eerste programma dat IdtV en Ten o'clock samen maken is Topkijkers, een eindejaarsshow voor Talpa.

In 2006 is Jack Spijkerman weer wekelijks te zien op de buis met het nieuwe programma Koppensnellers. Talpa zendt Koppensnellers vanaf 14 januari elke zaterdagavond om 20.00 uur uit. Koppensnellers is een amusementsprogramma met satire en cabaret, bijzondere bekende en onbekende gasten en opvallende televisiefragmenten.

Het team van cabaretiers, dat hiervoor ook al met Jack Spijkerman heeft samengewerkt, bestaat onder anderen uit: Peter Heerschop, Viggo Waas, Sanne Wallis de Vries, Mike Boddé, Thomas van Luyn, Ellen Pieters, Alex Klaasen, Martine Sandifort, Niek Barendsen en Patrick Stoof.

ANP | Gepubliceerd op 22 december 2005, 12:13
Laatst bijgewerkt op 22 december 2005, 12:58
Ik wordt gek van die hele mediahype, overal nieuwe zenders en productiebedrijven. Ik was zelf redelijk groot fan van Jack Spijkerman toen hij nog bij de VARA presenteerde. Vind hem, sinds hij bij Talpa werkzaam is, niet beter geworden. Als hij iets straks iets nieuws gaat produceren dan moet het wel weer iets worden als dat hij eerder ook deed bij Kopspijkers bij de VARA. Vraag me alleen af of het nou wel eigenlijk de reden is geweest dat hij echt bij de VARA is weggegaan. Wat denken jullie? Ik denk toch echt dat het het geld was wat 't 'm deed. Is het bekend wat voor geldbedrag er voor hem bij was gemoeid toen hij naar Talpa ging?
GRAAG GEDAAN,... Domeen.NL
pi_33306605
Welke mediahype? Die gozer wil nu gewoon zelf programma's gaan produceren. Ik zie het probleem niet.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_33306626
Links lullen rechts vullen.. Nuff said
eeeh
pi_33306766
De mogelijkheid van het starten van TV-productiebedrijf was de reden dat hij bij Talpa ging werken.
pi_33306874
De BMW X5 is gewoon een leuke bijkomstigheid..
eeeh
pi_33306906
prima keuze.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 22 december 2005 @ 13:40:16 #7
137078 J.K.
Ad(minister) Domeen.NL
pi_33306952
Auto van de zaak?!
GRAAG GEDAAN,... Domeen.NL
pi_33307022
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:32 schreef DaveHarris het volgende:
Links lullen rechts vullen.. Nuff said
Wat? Als je PvdA stemt moet je armlastig zijn en mag je vooral geen eigen bedrijf beginnen? Lul je nou dom man. Ik word kotsziek van die anti-Jack Spijkerman hype waar elke meeloper zich aan bezigt hier zeg. En gelijk smijten met termen als hypocriet, zakenvuller, etc.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_33307263
Anti Jack Spijkerman? Dat ik commentaar heb op zijn manier van doen betekend nog niet dat ik anti ben. Maar als iemand zich zo nadrukelijk profileerd als een halve moeder Theresa dan vind ik het eigenlijk wel ongepast om in een auto van 60.000 euro te rijden.. OM maar een dwarsstraat te noemen..
eeeh
  donderdag 22 december 2005 @ 14:16:52 #10
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_33308267
Tien Jack, Tien...
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_33313123
Tsja, wat zal ik zeggen, ik vond Kopspijkers op het einde niet meer zoals het in het begin was. Hopelijk heeft hij gelijk, dat hij bij Talpa meer artistieke vrijheid krijgt, en dat het ook echt de reden was om te verkassen van de Vara naar Talpa. Maar misschien is hij gewoon een ordinaire zakkenvuller, zoals menigeen het zegt. Ik heb wel gehoord dat hij het beste contract heeft van iedereen die bij Talpa zit, terwijl hij eigenlijk nog verdomd weinig heeft laten zien. Dus ik ben benieuwd naar de kwaliteit van Koppensnellers. Ik ga het zeker de eerste keer kijken.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_33317584
Op zich vind ik helemaal niet erg dat hij erg veel geld verdient. We vinden toch immers ook niet erg dat Ruud van Nistelrooy bakken met geld verdient. Het is alleen hypocriet dat hij zelf mensen van zakkenvullen beschuldigt in Kopspijkers, zoals die gozer van Nuon (hoewel niet onterecht).
  vrijdag 23 december 2005 @ 06:51:36 #13
78918 SeLang
Black swans matter
pi_33335538
Die Spijkerman moet niet zeiken. Dat gebeurt nu eenmaal als je je als een links mannetje profileert.
Net als Rosemuller met z'n bijbaantje van 70k voor één dag in de week. Als het een VVD-er was geweest dan had er (terecht) niemand over geklaagd.
Vergelijk het maar met een TV-dominee die buitenechtelijke relaties heeft.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:34:47 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33340518
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 06:51 schreef SeLang het volgende:
Die Spijkerman moet niet zeiken. Dat gebeurt nu eenmaal als je je als een links mannetje profileert.
Net als Rosemuller met z'n bijbaantje van 70k voor één dag in de week. Als het een VVD-er was geweest dan had er (terecht) niemand over geklaagd.
Vergelijk het maar met een TV-dominee die buitenechtelijke relaties heeft.
waar zie jij spijkerman zeiken eigenlijk?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:38:53 #15
78918 SeLang
Black swans matter
pi_33340618
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waar zie jij spijkerman zeiken eigenlijk?
Niet.
Ik zeg dit vast voor als hij ooit gaat zeiken
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')