Wat zonde is, want vooral die 16v's zijn erg fijne auto's.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef ButcherBird het volgende:
[..]
Is een aardige indicatie. Als ik op www.autotrader.nl kijk, vallen de prijzen van een ´99-er Megane opvallend laag uit. Het lijken wel Alfa´s. De goedkoopste exemplaren van de handelaren schommelen tussen de 4 en 5 mille. Dus als particulier moet je daar nog een flink stuk onder gaan zitten. Zeker als er geen airco op zit.
Holy shit. En jij ging akkoord???quote:Op donderdag 22 december 2005 23:29 schreef StefanP het volgende:
Particulier verkopen als je de tijd hebt! Een dealer geeft je er NIKS voor. Geloof me, ik spreek uit ervaring, mijn 6-maanden oude gloedjenieuwe 206 GTI met 6000km op de teller heb ik uiteindelijk voor 12000 euro verkocht terwijl ie nieuw >23000 euro kostte.
Ik had hem onmiddelijk van je gekocht voor 12.500quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:41 schreef StefanP het volgende:
Ik had er al een maand mee gezeuld en moest hem kwijt, weinig keus dus. Ik heb er wel aan gedacht om hem gewoon in de fik te steken of total los te rijden, dan had ik gewoon de volledige aanschafwaarde teruggekregen (1e jaar na aanschaf), maar ja daar was ik te netjes voor...
in puin rijden had ik ook wel willen doen voor je hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:41 schreef StefanP het volgende:
Ik had er al een maand mee gezeuld en moest hem kwijt, weinig keus dus. Ik heb er wel aan gedacht om hem gewoon in de fik te steken of total los te rijden, dan had ik gewoon de volledige aanschafwaarde teruggekregen (1e jaar na aanschaf), maar ja daar was ik te netjes voor...
Hierbij!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:26 schreef Keksi het volgende:
Hoi,
tja ik heb wel oren naar dat ding eigenlijk maar eerst foto's voor allesWat zijn de laatste reparaties die je er aan hebt uitgevoerd?
Groet,
Hallo kereltje uit Scheveningen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:25 schreef ook_gek het volgende:
he het meisje uit den haag Rotterdam waar van vader iets met bus 23 doet of zo in Den Haag.
Hoien daten?
Gezellig?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:30 schreef Argento het volgende:
Wat een gezellig topic, en wat een mooie auto.
Best een mooie autootje hoor? Je moet gewoon een tijdje stug overal te koop zetten. Ik zie hem trouwens op dit forum nog niet te koop staan??quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:20 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Hierbij!
[afbeelding]
Begin dit jaar heb ik 'slechts' een schokbreker (rechtsachter) laten vervangen, verder helemaal niets! De auto is verder in zeer goede staat (al zeg ik het zelf!)![]()
Dat klopt, nog niet gedaan... moet ik maar es doen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Best een mooie autootje hoor? Je moet gewoon een tijdje stug overal te koop zetten. Ik zie hem trouwens op dit forum nog niet te koop staan??![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:21 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Hallo kereltje uit Scheveningen!daten?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:17 schreef WAT het volgende:
wat heeft jouw geslacht er nou mee te maken? zit er een ingebouwde dildo in of zo?
ik weet niet hoe je er uit zietquote:
Zet er dan neer: Ik wil mijn auto verkopen maar heb er geen verstand vanquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:35 schreef Yodaah het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het feit dat ik erbij vermeld dat ik een vrouw ben, is omdat vrouwen (over het algemeen) niet altijd serieus genomen worden als zij met hun auto naar een autodealer gaan en zich vaak zomaar dingen laten vertellen, aangezien menig vrouw van onderhandelen geen kaas heeft gegeten.
Dan hebben we een probleemquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:09 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe jíj eruit ziet![]()
Da's de versnellingspookquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:35 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Dildo? Ik zie genoeg dildo's in auto's zitten![]()
rood haar en een vertikale snee op mijn voorhoofdquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
rood haar en een vertikale snee op mijn voorhoofd
Zo ben ik te herkennen![]()
Ja het is dus echt zoquote:
Maar der zijn ook genoeg die denken dat ze goud in handen hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:25 schreef yup het volgende:
Particulier auto verkopen is "one hell of a job..."
Zelfs voor weggeef prijzen willen mensen NOG lager gaan, het is triest maar niet anders...
Yep tell me, maarja die dingen staan ook jarenlang in handen van die pipo'squote:Op zaterdag 24 december 2005 17:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Maar der zijn ook genoeg die denken dat ze goud in handen hebben![]()
Kep je niet gezien in de Silly's...quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:14 schreef ook_gek het volgende:
Meisje van bus 23 vanavond is het zo ver he
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:31 schreef Inorbit het volgende:
wat een saaie auto. als je er een beetje strak lichtmetaal onder schroeft kan je de prijs misschien wat omhoog doen
Offtopic: Ook_Gek en TS kennen elkaar wat langer dan vandaagquote:Op woensdag 28 december 2005 14:11 schreef FunnyName het volgende:
Is dit nou een kontakt of verkoop advertentie![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:25 schreef Gunner het volgende:
Tsjah ligt er maar net aan. Ik heb afgelopen maandag de auto van mn vriendin op Speurders gezet en binnen een kwartier had ik al 3 reacties van figuren die hem wouden hebben voor de vraagprijs, dus het kan ook anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |