Ik bedragen voorbij zien gaan van rond de 5.000,- euries...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Al op marktplaats gekeken om te zien wat ze er daar voor durven vragen?
Die krengen hou ik al in de gaten... Tis gewoon soms frustrerend dat ik mijn Reneau niet (op korte termijn) kan slijtenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:31 schreef piere het volgende:
ik denk dat je een gemiddelde moet nemen tussen bied- en vraagprijs en een beetje rond die prijs moet gaan zitten?
Sites voor info zijn bv autotrader, anwb en de marktplaats.
maar als je nou heel lekker bent kan je maybe toch nog die 6000 innen![]()
Als je 'm zo noemt in je advertenties kan ik me voorstellen dat mensen hun twijfels hebben.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:39 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Die krengen hou ik al in de gaten... Tis gewoon soms frustrerend dat ik mijn Reneau niet (op korte termijn) kan slijten![]()
I know...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef piere het volgende:
Hoe sneller je hem kwijt wilt des te minder geld moet je ervoor vragen.
quote:Eva is mjammie dus als je erg op haar lijkt dan moet jij ook erg lekker zijn
Daten dan maar?![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:52 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Als je 'm zo noemt in je advertenties kan ik me voorstellen dat mensen hun twijfels hebben.
Is een aardige indicatie. Als ik op www.autotrader.nl kijk, vallen de prijzen van een ´99-er Megane opvallend laag uit. Het lijken wel Alfa´squote:Op donderdag 22 december 2005 15:14 schreef M5 het volgende:
ik denk dat je er tussen de 3500 en de 4000 euro voor kan krijgen.
Wat zonde is, want vooral die 16v's zijn erg fijne auto's.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef ButcherBird het volgende:
[..]
Is een aardige indicatie. Als ik op www.autotrader.nl kijk, vallen de prijzen van een ´99-er Megane opvallend laag uit. Het lijken wel Alfa´s. De goedkoopste exemplaren van de handelaren schommelen tussen de 4 en 5 mille. Dus als particulier moet je daar nog een flink stuk onder gaan zitten. Zeker als er geen airco op zit.
Holy shit. En jij ging akkoord???quote:Op donderdag 22 december 2005 23:29 schreef StefanP het volgende:
Particulier verkopen als je de tijd hebt! Een dealer geeft je er NIKS voor. Geloof me, ik spreek uit ervaring, mijn 6-maanden oude gloedjenieuwe 206 GTI met 6000km op de teller heb ik uiteindelijk voor 12000 euro verkocht terwijl ie nieuw >23000 euro kostte.
Ik had hem onmiddelijk van je gekocht voor 12.500quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:41 schreef StefanP het volgende:
Ik had er al een maand mee gezeuld en moest hem kwijt, weinig keus dus. Ik heb er wel aan gedacht om hem gewoon in de fik te steken of total los te rijden, dan had ik gewoon de volledige aanschafwaarde teruggekregen (1e jaar na aanschaf), maar ja daar was ik te netjes voor...
in puin rijden had ik ook wel willen doen voor je hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:41 schreef StefanP het volgende:
Ik had er al een maand mee gezeuld en moest hem kwijt, weinig keus dus. Ik heb er wel aan gedacht om hem gewoon in de fik te steken of total los te rijden, dan had ik gewoon de volledige aanschafwaarde teruggekregen (1e jaar na aanschaf), maar ja daar was ik te netjes voor...
Hierbij!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:26 schreef Keksi het volgende:
Hoi,
tja ik heb wel oren naar dat ding eigenlijk maar eerst foto's voor allesWat zijn de laatste reparaties die je er aan hebt uitgevoerd?
Groet,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |