Staat uiteraard wel meuk over m'n werkgever opquote:Op donderdag 22 december 2005 14:52 schreef sanger het volgende:
Mis je dan niet het doel van de kaartjes??
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef Tja... het volgende:
-Functie (Delivery Finance Operations consulting)
Als ik "Delivery Finance Operations consulting)" zie denk ik aan iets als pizzabezorger of koerier.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]![]()
wat vertel je als je oma vraagt wat voor werk je nou ook al weer doet?
Bij mij ook, alleen anders gespeld: projectmanagerquote:Op donderdag 22 december 2005 17:30 schreef SeLang het volgende:
Project Manager
Heheh, bij mij staat het dus echt met hoofdletters.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij ook, alleen anders gespeld: projectmanager
Een zeer goedbetaalde dan ;-) Zonder gekheid, ik hou me bezig met de financiele en operationele planning van opleidingen binnen een multinational. De fucntie wordt nader verklaard door de regels erboven, maar goed, die post ik hier ikquote:Op donderdag 22 december 2005 23:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Als ik "Delivery Finance Operations consulting)" zie denk ik aan iets als pizzabezorger of koerier.
Bij mij zonder hoofdletter. En de achterkant is leeg. Goedkope shitquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:18 schreef SeLang het volgende:
Heheh, bij mij staat het dus echt met hoofdletters.
En op de andere kant van het kaartje natuurlijk in het Chinees
Bovendien is het zoals hierboven gespeld helemaal geen aanduiding van de functie van de betreffende persoon. Dan zou er namelijk 'consultant' moeten staan, in plaats van 'consulting'. Nu is het gewoon een soort werkwoord. Waarom noemen ze je niet gewoon Planner Opleidingen? Of Planner Educations ofzoiets, dat dekt nog enigszins de lading.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Als ik "Delivery Finance Operations consulting)" zie denk ik aan iets als pizzabezorger of koerier.
die heb ik nog wel liggenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef FreedonNadd het volgende:
Junior accountmanager
Hier in Azie lijd je toch wel ernstig gezichtsverlies als je geen kaartje hebt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:57 schreef Charmian het volgende:
Ik heb er geen, mijn werkgever bezuinigd in dat soort zaken, vindt dat alleen het oppermanagement dat moet hebben (soms best wel genant trouwens als je je gegevens weer eens op een kladje moet geven).
vind ik ook erg handig ja... zeker als ik een middagje ben wezen netwerken op een beurs ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:54 schreef SeLang het volgende:
Bij sommige bedrijven zetten trouwens een pasfoto op de businesscard. Echt handig, kun je later nog eens nakijken wie ook alweer wie is
O help. Ik gok dat ook de paperclips en potloden geteld worden? Als men hier op begint te bezuinigen is het begin van het einde begonnen. Ga maar vast zoeken.....quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:57 schreef Charmian het volgende:
Ik heb er geen, mijn werkgever bezuinigd in dat soort zaken, vindt dat alleen het oppermanagement dat moet hebben (soms best wel genant trouwens als je je gegevens weer eens op een kladje moet geven).
Anyway, qua functie zou er Medewerker frontoffice P&O op staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |