Omdat omhoog spugen best lastig is .quote:Op donderdag 22 december 2005 12:43 schreef WAT het volgende:
Waarom spuugt de vrouw niet bij de man in de mond? Waarom altijd de man bij de vrouw?
tubgirl wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:45 schreef schatje het volgende:
En onder schijten? Vind je dat ook geil?
En als de vrouw bovenop zit?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:45 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Omdat omhoog spugen best lastig is .
dat is wel ff anders, al is sloten spuug uitwisselen met tongen ook onsmakelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef Baleog het volgende:
ondanks dat je bij tongen ook het nodige speeksel uitwisseld, vind ik gewoon spugen echt te ranzig
als je daar geen verschil tussen ziet wens ik je veel succes met je komende sexrelatiesquote:Op donderdag 22 december 2005 12:54 schreef LostFormat het volgende:
Toch wel gek dat iedereen dat opeens keiranzig vind maar niemand nooit echt moeilijk doet over een tongzoen.
Hallo schat? Flinke klodders spuug hebben we hier overquote:Op donderdag 22 december 2005 12:54 schreef LostFormat het volgende:
Toch wel gek dat iedereen dat opeens keiranzig vind maar niemand nooit echt moeilijk doet over een tongzoen.
Precies, gewoon effe je neus ophalen en tuf.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef schatje het volgende:
Hallo schat? Flinke klodders spuug hebben we hier over.
Speekseloverdracht blijft speekseloverdracht natuurlijk. Niet dat ik het snel zou doen ofzo. Maar zoveel verschilt er niet echt imo.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Hallo schat? Flinke klodders spuug hebben we hier over.
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:10 schreef jpg97 het volgende:
Ik kots altijd in de bek van mijn vriendin, wordt ze echt nat van![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:31 schreef wendytje het volgende:
smerig topic
Wel gedaan, is echt MEGAgeilquote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef IntroV het volgende:
Ik heb hier een paar pronfilmpjes waarbij een man een vrouw in de mond spuugt of een flinke klodder zo langzaam in d'r mond laat lopen, als ze aan 't neuken zijn. Supergeil om te zien.
Wie doet dit ook? Ik heb 't zelf nog nooit gedaan bij een vrouw jammergenoeg.
Wordt ook gedaan, al in een aantal films gezien, is de nieuwe mode om elkaar in de mond te spugen...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:43 schreef WAT het volgende:
Waarom spuugt de vrouw niet bij de man in de mond? Waarom altijd de man bij de vrouw?
Dat vind ik dus echt ranzig, ben gek op zaad hoor, begrijp me niet verkeerd, maar al dat geroggel met zaad en dan overtuffen naar elkaar, bah, dat is veelste veel van het goede!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:41 schreef IntroV het volgende:
En al eerder bestond de 'cumswap'. Maar goed, dat kent iedereen natuurlijk wel... als je in de mond van een vrouw klaarkomt en dat ze het dan weer doorgeeft aan de mond van een andere vrouw.
sufquote:Op donderdag 22 december 2005 14:47 schreef erodome het volgende:
Dat vind ik dus echt ranzig, ben gek op zaad hoor, begrijp me niet verkeerd, maar al dat geroggel met zaad en dan overtuffen naar elkaar, bah, dat is veelste veel van het goede!
als je een echte bikkel bent geeft ze t aan jou doorquote:Op donderdag 22 december 2005 14:41 schreef IntroV het volgende:
En al eerder bestond de 'cumswap'. Maar goed, dat kent iedereen natuurlijk wel... als je in de mond van een vrouw klaarkomt en dat ze het dan weer doorgeeft aan de mond van een andere vrouw.
Je bent een apostrof vergeten bij 't.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:03 schreef Yorrit het volgende:
als je een echte bikkel bent geeft ze t aan jou door![]()
dacht ik 's een bijdehandte opmerking te maken...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:19 schreef IntroV het volgende:
[..]
Je bent een apostrof vergeten bij 't.
Precies, en dan zullen ze ook wel iemand hebben vermoord en opgegeten.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou, als ze zo ranzig zijn dan zullen ze ook wel aan poepsex doen toch?
Gezellig...
Snowballingquote:Op donderdag 22 december 2005 14:41 schreef IntroV het volgende:
kokhalzen tijdens de sex (of lezen van eendit topic)... vind je dat geil?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef IntroV het volgende:
Ik heb hier een paar pronfilmpjes waarbij een man een vrouw in de mond spuugt of een flinke klodder zo langzaam in d'r mond laat lopen, als ze aan 't neuken zijn. Supergeil om te zien.
Wie doet dit ook? Ik heb 't zelf nog nooit gedaan bij een vrouw jammergenoeg.
zo'n klodrochel vind ik toch nét effe te ver gaan...quote:Op donderdag 22 december 2005 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Getverderrie, wat vies.
Maar eigenlijk best gek dat je het vies vindt, want bij tongen wissel je toch ook flink wat speeksel uit.
DAT is wel erg smerig ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:40 schreef vamos1 het volgende:
zo'n klodrochel vind ik toch nét effe te ver gaan...
eerst even lekker je neus leegsnuiven enzo
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
DAT is wel erg smerig ja.
Het is 'bijdehante'.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:20 schreef Yorrit het volgende:
[..]
dacht ik 's een bijdehandte opmerking te maken...![]()
Wrom vind je het een opwindend idee?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:26 schreef Brunette het volgende:
geil![]()
zolang ie maar niet gaat gorgelen en dat in mijn mond gaat spugen
Eigenlijk moet je er gewoon niet te veel bij nadenken, als je geil bent kan dat volgens mij erg opwindend zijn. Daarom ga ik het zeker een keer uitproberen
Je denkt wel erg zwart wit heh... Hou je toevallig van sla? Ja? Dan zul je ook wel gras eten!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou, als ze zo ranzig zijn dan zullen ze ook wel aan poepsex doen toch?
Gezellig...
Kijk en dát kan ik mij dus niet indenkenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan me zelfs van plasseks nog indenken dat het geil is, maar ditte?
Gek genoeg vind ik urine minder ranzig dan een klodder spuug... Als ik moet kiezen tussen het opdrinken van een beker urine en een beker kwijl, dan kies ik voor het eerste.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:40 schreef Brunette het volgende:
Kijk en dát kan ik mij dus niet indenken![]()
Jaaa maar ik hoef ook geen liters weg te werken hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 17:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gek genoeg vind ik urine minder ranzig dan een klodder spuug... Als ik moet kiezen tussen het opdrinken van een beker urine en een beker kwijl, dan kies ik voor het eerste.
Veel mensen vinden het goor om een losse haar tegen te komen (bv. op een bankleuning), laat staan de plukken haar bij de kapper.... en dan heb ik het helemaal nog niet over afgeknipte vingernagels! Maar diezelfde mensen hebben er vaak geen problemen mee om iemand een aai over de bol te geven en zijn ook niet bang om de nagels van een ander aan te raken, zolang ze nog 'levend' zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wrom vind je het een opwindend idee?
Ik ben voor heel veel in en wil altijd graag dingen uitproberen, maar hier zie ik nou echt niks in. Maar misschien mis ik iets.Ik kan me zelfs van plasseks nog indenken dat het geil is, maar ditte?
Hoe inconsequent het ook is, dat vind ik dus enorm ranzig idd.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:58 schreef RiDo78 het volgende:
Op de een of andere manier is het erg afhankelijk van de situatie of je iets wel of niet prettig vind. Nu zal het wel aan mij liggen, maar dat snap ik dus niet. Het maakt voor mij niet uit of een haar nog aan iemand vast zit of niet... en als iemand haar nagels aan het knippen is, heb ik er geen moeite mee om de afgeknipte nagels even weg te gooien.
het ligt bij mij ook aan de persoon.. bij mn vriendin ben ik bijna nergens vies van, maar bijv. mn vaders dooie teennagels weggooien...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe inconsequent het ook is, dat vind ik dus enorm ranzig idd.
Het zou mij echt niet uitmaken... Al heb ik het liever 'vers'.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gek genoeg vind ik urine minder ranzig dan een klodder spuug... Als ik moet kiezen tussen het opdrinken van een beker urine en een beker kwijl, dan kies ik voor het eerste.
ach wie weet je moet alles een x geprobeerd hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef Ska-te het volgende:
Als je geil bent, is dat ook geil. Trust me
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:20 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Dacht ik 's een bijdehante opmerking te maken...![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:03 schreef Yorrit het volgende:
[..]
als je een echte bikkel bent geeft ze t aan jou door![]()
Ah dan noemen we jou vanaf nu "snowball" ( net als kevin spacey )quote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef zwartedoos het volgende:
hm nee ben voor veel dingen in maar dit vind ik toch minder...snowballing daarentegen![]()
![]()
Mijn vrouw houd niet van sperma in haar mond, hoe gek het ook mag klinken maar Snowballen vindt ze geil.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef zwartedoos het volgende:
hm nee ben voor veel dingen in maar dit vind ik toch minder...snowballing daarentegen![]()
![]()
Ach pleurt op, als je een normaal mens bent met een goeie relatie laat je je niet in één of andere club palen door een andere vent.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het niet willen is iets anders dan het niet vinden kunnen. Het lijkt me ook in het geheel niet vergelijkbaar met kotsseks of poepseks.
En in een parenclub ben je zeker nooit geweest, want er lopen daar zat mooie dames rond.
Dat hoef je daar ook helemaal niet te laten doen hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef Smaakpolitie het volgende:
Ach pleurt op, als je een normaal mens bent met een goeie relatie laat je je niet in één of andere club palen door een andere vent.
Het kan ook wel wat vriendelijker, nietwaar? Iedereen heeft zo zijn voorkeur. Begrijpen is geen vereiste, maar een beetje respect mag best. Daar ga je niet dood aan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:17 schreef Smaakpolitie het volgende:
En je kan je ook nog eens voorstellen om elkander lekker in de bek te pissen, maar een geile natte klodder tuf vind je dan weer niet geil.
Onbegrijpelijke lelijke sletjes hiero hoor.![]()
Wat vond je er leuk aan? Wat voor gevoel gaf het je?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:16 schreef EnniroC het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen,
maar ik heb ooit een lover gehad die dat deed.
Vond het alles behalve smerig om eerlijk te zijn![]()
Het is kapot geil.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat vond je er leuk aan? Wat voor gevoel gaf het je?
Iemand die niet kan begrijpen dat smaken verschillen en dat ieder mens anders in elkaar zit, die heeft pas het IQ van een badkeukentegelquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:12 schreef Smaakpolitie het volgende:
Hier in sex zijn jullie wel in voor trio's en van die parenclubs waar alleen van die lelijke kuthoeren, maar jullie vinden het erg om met je vaste bedpartner soms wat lekkere geile rochels uit te wisselen?![]()
Als je dat niet vind kunnen of vergelijkt met schijt en/of kotssex heb je echt het iq van een badkeukentegel.![]()
Yup inderdaad. Het is wat anders als je geil bent. Ik zag een keer iemand op tv bij een een of ander programma iemand anders in zn mond spugen. Dat is goor jaquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef Baleog het volgende:
ondanks dat je bij tongen ook het nodige speeksel uitwisseld, vind ik gewoon spugen echt te ranzig
om te doen, of om te zien?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef zwartedoos het volgende:
![]()
om te doen natuurlijkquote:
kdeel t liever met mn ventquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:11 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je mag het wel een keer met mn vriendin komen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |