abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33304386
Vraagje: Wat gebeurd er als je een spelfout maakt in de naam van de persoon waar je geld naar overmaakt? Bijvoorbeeld ik maak geld over naar j. banaan maar vul k.baraan in, maar wel het goede rekeningnummer. Komt het dan over? En hoeveel afwijking mag een naam hebben?
pi_33304418
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit
De persoon waarnaar je het stort krijgt alleen een vreemde naam te zien ...
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_33304649
Hm, das dus alles? ok, dan hoef ik het dus niet opnieuw over te maken
pi_33304679
Naam en nummer komen niet overeen.... meestal wordt de betalingen gestorneerd.
pi_33304680
Hangt ook van je bank af en dergelijke. Als ik me goed herinner doen ze bijn de postbank een naam nummer controle.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_33304702
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Megumi het volgende:
Hangt ook van je bank af en dergelijke. Als ik me goed herinner doen ze bijn de postbank een naam nummer controle.
Niet alleen Postbank

Ik werk dagelijks met de ABN, RABO en ING.... en daar kan het ook bij voorkomen!
  donderdag 22 december 2005 @ 12:39:09 #7
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33304806
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef Megumi het volgende:
Ja, alleen als er een echt verkeerde naam staat krijg je het terug. Als bv de initialen niet goed zijn, of een spelfoud da is er niets aan de hand.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_33310158
Bij de postbank wordt de betaling doorgaans ongedaan gemaakt. Bij de andere banken wordt er in het geheel niet op gelet is mijn ervaring.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 22 december 2005 @ 15:13:38 #9
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_33310194
als je het bij de postbank doet via mijnpostbank.nl
krijg je zelfs een melding dat de naam niet bij het rekeningnummer klopt
en dat je dit moet controlleren
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_33310544
Oke net gemerkt dat bij de Rabobank (telebankieren) het geen ruk uitmaakt welke naam+nummer combo je gebruikt.

Ik moest een rekening gebruikt van een verkeerd bedrijf waarvan de naam totaal niet lijkt op de daadwerkelijke rekeninghouder.

Kom er een paar weken later achter (nu dus) dat de betaling gewoon is door gegaan!
pi_33311042
Maakt niet uit, alleen de Postbank checkt het. Dat is ook de enige bank waarbij je geldovernames kunt recallen. Maak maar eens 1 cent over en vul bla in als naam en woonplaats van de ontvanger, komt allemaal gewoon aan.
pi_33318260
Idd, alleen de Postbank doet nog een naam nummer controle

de andere banken hebben dit (in tegenstelling tot wat Rekkie zegt) reeds enige tijd geleden afgeschaft. Bij deze banken gaat het dus enkel om een bestaadn rekening nummer, de naam doet er dan niet meer toe.
pi_33318288
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:47 schreef Rejgun het volgende:
Idd, alleen de Postbank doet nog een naam nummer controle

de andere banken hebben dit (in tegenstelling tot wat Rekkie zegt) reeds enige tijd geleden afgeschaft. Bij deze banken gaat het dus enkel om een bestaadn rekening nummer, de naam doet er dan niet meer toe.
Niet dus.... vandaag beide gevallen meegemaakt.

1 keer niet geaccepteerd (ING) 1 x wel Rabobank zoals ik ook al had gezegd overigens.
pi_33330961
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:38 schreef G-Mart het volgende:
Dat is ook de enige bank waarbij je geldovernames kunt recallen.
Dat is niet waar.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')