Vast een spellingspurist...quote:Op woensdag 28 december 2005 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Goed.
Gesprekje naar aanleiding van een icebreaker:
Vraag: Welke taal zou je nog eens willen leren?
Hij: Zimbabwiaans (ofzo)
Ik: Latijns
Hij: Waar woon je? Ik had maar wat geantwoord hoor
Ik: In Gelderland. Mijn antwoord was wel serieus
En toen werd ik als match uit zijn lijstje gekicked.
ja hoor, moet je wel even je mailadres geven hequote:Op woensdag 28 december 2005 13:12 schreef BlindDate het volgende:
Goedenmiddag... iemand toevallig een male invite voor Paiq over?
ouwehoeren met fokkers over o.a. reizen en wat voor soort kut ik heb is gelijk daten?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ben je van je geloof afgestapt dat je nu wel date via internet?
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ouwehoeren met fokkers over o.a. reizen en wat voor soort kut ik heb is gelijk daten?
Whehehe... Met je rosbiefkutquote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef CherryLips het volgende:
en wat voor soort kut ik heb is gelijk daten?
Jij met je enveloppenkut danquote:Op woensdag 28 december 2005 20:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe... Met je rosbiefkut.
Wel eerst de plakrand goed likkenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij met je enveloppenkut danDan maar geen kut waarbij de ene lip onder de ander heengeschoven moet worden om 'm mooi dicht te krijgen
Je bent vast leuk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:00 schreef CherryLips het volgende:
ik ben te schijterig voor n speeddate
moet je nagaan hoe erg ik in 't echt ben
Dat zei ik ook maar toen was ik weer een oversexte puberquote:Op woensdag 28 december 2005 20:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wel eerst de plakrand goed likken
GMTAquote:Op woensdag 28 december 2005 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar toen was ik weer een oversexte puber
Mietjequote:Op woensdag 28 december 2005 22:12 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga ze niet opnoemen, straks is het een fok!ker![]()
![]()
Hm.. zal t onthouden... doe je ook afwassen en schoonmaken??quote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef Tuinkers het volgende:
[..]
Hey bedankt, je bent een goed mens.
Als ik ooit iets terug kan doen, je hond uit het water halen of iets dergelijks, dan hoef je maar te roepen
Namen willen we horen!! enne voorbeelden!!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:12 schreef -Delta- het volgende:
Corny zinnen op Paiq![]()
Ik ga ze niet opnoemen, straks is het een fok!ker![]()
![]()
Nu je het zegt, dat soort uitspraken...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:22 schreef Donder het volgende:
.. nou maar hopen dat ik dr wat vaker spreek..
Die jongen was bij mij ook nog niet verwijderd, ben er nog niet aan toe gekomenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef Donder het volgende:
haha.. ja.. ik weet het, zie ook wel.. maar pluspuntje.. ben nog niet verwijderd, telt dat ook??
1 van 27 en zo'n 1.88...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef -Delta- het volgende:
Ik niet op mannen met 0,0 zelfvertrouwen en een depri "boohoo niemand wilt me" houding![]()
Kasta heb je geen oudere broer van rond de 29 en rond de 1.95m?![]()
Fotoquote:Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
1 van 27 en zo'n 1.88...
Ik heb hem dit stukje laten lezen, maar toen hij 'niemand wilt' las, rende hij huilend weg...
Heb je per ongeluk een plukje haar bovenop je kop weg geschoren?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
We hebben zelfs hetzelfde humeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |