Pas als je een match hebt + wat tijd krijg je de foto's te zienquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:24 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm hoe zit dat eigenlijk met de foto op PAIQ? Ik blijf maar blokjes zien.... Ook nadat ik 2x 5 min met iemand gechat heb zie ik nog steeds geen duidelijk foto.
Ook tijdens een speeddate kan het zover komen, maar dan moet je wel veel gezegd hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Pas als je een match hebt + wat tijd krijg je de foto's te zien
Ja klopt, gaat om het aantal regelsquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:29 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ook tijdens een speeddate kan het zover komen, maar dan moet je wel veel gezegd hebben
totnutoe heb ik 'm eik altijd al wel gezien voor het tweede deel van de speeddate voorbij was hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:29 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ook tijdens een speeddate kan het zover komen, maar dan moet je wel veel gezegd hebben
Ja ik ook, maar nooit helemaal, wel net nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
totnutoe heb ik 'm eik altijd al wel gezien voor het tweede deel van de speeddate voorbij was hoor![]()
ik kan dan ook heel snel typen
Als je maar niet zo snel in bed bent....quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:45 schreef snellejelle het volgende:
totnutoe heb ik 'm eik altijd al wel gezien voor het tweede deel van de speeddate voorbij was hoor![]()
ik kan dan ook heel snel typen
Sommige mensen op datignsites zijn toch wel beetje erg vreemdquote:Wil je mij op je kamer de borst geven zodat ik je babytje ben die aan het zuigen is? Met mijn hoofd bij je op schoot.
Je eventuele vriendinnen mogen er ook bij zijn dat word voor jullie lachen.
Volgens mij zijn de gozers met de grootste bek op zo'n datingsite IRL de grootste nerds..quote:Op woensdag 28 december 2005 01:08 schreef Sylvana het volgende:
Net berichtje:
[..]
Sommige mensen op datignsites zijn toch wel beetje erg vreemd
WTFquote:Op woensdag 28 december 2005 01:08 schreef Sylvana het volgende:
Net berichtje:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:08 schreef Sylvana het volgende:
Net berichtje:
[..]
Soort zoekt soort hequote:Op woensdag 28 december 2005 07:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
De website van Iwannadate is ook lekker trouwens, er wordt geadverteerd met gratis dit en gratis dat, kreeg ik net een berichtje dus ik wil wat terugsturen, moet ik eerst betalend lid worden a 20 (!) euro per maand.
Zo leuk was ze nou ook weer nietmaarja, ik stuur eigenlijk altijd wel een berichtje terug.
Ik heb het gehad met die betaalsites, lexa was ook al zo'n baggersite waar alleen maar van die rare josti's op zitten.
Vindt het alleen lullig dat ze nu geen bericht terug krijgt maarja.
Maar maakt ook niet uit, ben nu met iemand bezig die ik wel heel erg zie zitten eigenlijk![]()
Vrijdag afspraakje
Daarom kom ik er ook niet meerquote:
Er gaat niks boven daten via internetquote:Op woensdag 28 december 2005 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ben je van je geloof afgestapt dat je nu wel date via internet?
CSG desperadoquote:Op woensdag 28 december 2005 13:23 schreef woutabest het volgende:
Oke, dit begint te erg te worden!
Toen ik me aanmelde, een enkele keer een klasgenootje van vorig kwam ik tegen in de photobeoordelingen.
Ik ben nu al de 5e tegengekomen!
Christelijke Scholen Gemeenschapquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Christelijke Scholen Gemeenschap
desperado (=>desperates)
nevermind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |