Chanty!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:06 schreef Chanty87 het volgende:Goeiesmorgens. Mijn DS is zojuist door mijn lieftallige klasgenote gearresteerd die naast me enthousiast zit te MarioKarten
(en te vloeken
)
Burnout revenge, maar dat is vooral omdat ik de NFS games nooit leuk heb gevonden. O god waarom speel ik ze elke keer weer?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Ah een gamekersttopic![]()
Kan ik mooi mijn vraag kwijt. Om de kerst door te komen zoek ik nog een arcade-racer voor de PS2. Ik twijfel tussen NFS most wanted en Burnout revenge. Iemand tips welke ik moet kopen?![]()
Lemmingsquote:Op donderdag 22 december 2005 11:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Uit den oude doosch
[afbeelding]
X-mas Lemmingsquote:
quote:
Erg overtuigendquote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Burnout revenge, maar dat is vooral omdat ik de NFS games nooit leuk heb gevonden. O god waarom speel ik ze elke keer weer?
2 januariquote:Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
Kerst
je volproppen tot je niet meer kan
Je weet toch...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk al op te wachten![]()
De hele setting, feeling is telkens net niet. Net zoals iets als waarom sommigen Ridge Racer geweldig vinden en anderen juist niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:24 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Erg overtuigend![]()
Wat is er niet leuk aan NSF?
Ga je lijnen?quote:
Ah een persoonlijke non-redenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
De hele setting, feeling is telkens net niet. Net zoals iets als waarom sommigen Ridge Racer geweldig vinden en anderen juist niet.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:57 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah een persoonlijke non-reden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |