Ik ook nietquote:Op donderdag 22 december 2005 10:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja denk ik ook
Het is een live televisie programma
Dan moet er wat spanning en actie zijn
Als dat bestaat uit je klem zuipen en blowen, dan zijn de kijkcijfers niet om over naar huis te schrijven.
Want wie heeft er zin in om dag in dag uit mensen te zien zitten drinken en blowen. Ik niet.![]()
oproepquote:Op donderdag 22 december 2005 10:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze zijn vergeten om een SMS-naampje voor hem te verzinnen, en een telefoonnummer te reserveren. Dus helaas, de muis valt buiten de boot.
Er zouden ook nog echt mensen voor gaan bellen en sms'en...... ik weet het zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 10:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze zijn vergeten om een SMS-naampje voor hem te verzinnen, en een telefoonnummer te reserveren. Dus helaas, de muis valt buiten de boot.
Is wel even nodig. Maar goed. Laat vandaag maar komen.quote:
Het zou leuk zijn als de bewoners de opdracht krijgen de muis te gaan vangen en dat we hem effe zien in de liveuitzending in zo'n luxe muizenkooi...quote:
No mouse today?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik om een klemmetje gesmeekt heb voor het vieze beest....quote:Op donderdag 22 december 2005 10:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Er zouden ook nog echt mensen voor gaan bellen en sms'en...... ik weet het zeker![]()
Daarom doen ze het ook niet natuurlijk....... stel je voor.... zie je de headlines al?
"Muis wint Big brother 2005!!!"
![]()
Wat moet dan wel zeggen over de bewoners?![]()
Het zou wel een enorme publiciteitsstunt zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 10:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Er zouden ook nog echt mensen voor gaan bellen en sms'en...... ik weet het zeker![]()
Daarom doen ze het ook niet natuurlijk....... stel je voor.... zie je de headlines al?
"Muis wint Big brother 2005!!!"
![]()
Wat moet dan wel zeggen over de bewoners?![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:33 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Cuall, je hebt het volgehouden![]()
Hai Flugeltjequote:Op donderdag 22 december 2005 10:33 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Cuall, je hebt het volgehouden![]()
Niet zo blozenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |