Jij welquote:Op donderdag 22 december 2005 11:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Oeps, ja je hebt gelijk, mag ik slaapgebrek opvoeren als excuus
![]()
Slaapt denk ik? Had gewerkt en Cuall ondersteund toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is ManU eigenlijk gebleven?
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:23 schreef Sjet het volgende:
Ik ben ook echt heel erg blij dat we dit voorlopig niet meer hoeven te zien..... [na ja, het zal vandaag nog wel tig keer gebeuren.....]
[afbeelding]
Morgen FBquote:Op donderdag 22 december 2005 11:26 schreef Foreverblue het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Wauw... 998... echt goed doorgegaan vannacht![]()
SC 1000.... here we come![]()
Foreverbluequote:Op donderdag 22 december 2005 11:26 schreef Foreverblue het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Morgenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Morgen FB![]()
Met jou caps erbij zitten we nog sneller aan de 1000![]()
Zo teamlead, jij ook al, nou het is volle bak hier zegquote:Op donderdag 22 december 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:Mogguh...
![]()
we zijn er bijna, we zijn er bijna
Ook goeiemorgen teamleadquote:Op donderdag 22 december 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:Mogguh...
![]()
Goedemorgen FEBquote:Op donderdag 22 december 2005 11:26 schreef Foreverblue het volgende:
Goeiemorgen allemaal
ik heb er speciaal de wekker voor gezet... Ging vannacht zo hard dat ik bang was nummer 1000 te missenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Zo teamlead, jij ook al, nou het is volle bak hier zeg![]()
Cualllllquote:
zo snel gaat het nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben ff kindjes ophalen, boterhammen voeren en kindjes weer naar school doen!
en niet stiekum zonder mij de 1000 openen hè?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen teamlead![]()
![]()
Ja , op naar de 1000![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
MorgenIk zal mijn steentje bijdragen
Morgenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:Mogguh...
![]()
Ik stond er ook van te kijken hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 11:26 schreef Foreverblue het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Nee nog niet, 999 moet nog langs komen, maar als die is geopend dan ga ik aan de slagquote:Op donderdag 22 december 2005 11:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cualllll![]()
![]()
![]()
Staat nummer 1000 al klaar bij je? 1 druk op de knop en klaar?
Je hebt wel al een TT ?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee nog niet, 999 moet nog langs komen, maar als die is geopend dan ga ik aan de slag![]()
Helloquote:Op donderdag 22 december 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:Mogguh...
![]()
als het maar vultquote:Op donderdag 22 december 2005 11:31 schreef Foreverblue het volgende:
In plaats van een onzinnige zwaaipost... een onzinnige cappost![]()
[afbeelding]
Mooi zo... ik verwacht wel een beetje een zeer creatieve TT en OP van jequote:Op donderdag 22 december 2005 11:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee nog niet, 999 moet nog langs komen, maar als die is geopend dan ga ik aan de slag![]()
ja, was dinsdagavond in de uitzendingquote:Op donderdag 22 december 2005 11:31 schreef ART het volgende:
Is er eigenlijk ooit iets gekomen van die opdracht van BB om over de 'geheime missies' te speculeren?
De muis wintquote:Op donderdag 22 december 2005 11:32 schreef avonne het volgende:
"Het wordt een dag van verrassingen"
Wat bedoelen ze daarmee?
Iemand suggesties?
Geen idee, zij kunnen niet weten dat we hier bijna onze 1000e topic openen, dus blijft er over....iemand krijgt een aanbod van 25.000 om eruit te gaanquote:Op donderdag 22 december 2005 11:32 schreef avonne het volgende:
"Het wordt een dag van verrassingen"
Wat bedoelen ze daarmee?
Iemand suggesties?
quote:
Of de Baviaanquote:
ze zouden vandaag toch nog een 50.000 opdracht krijgenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, zij kunnen niet weten dat we hier bijna onze 1000e topic openen, dus blijft er over....iemand krijgt een aanbod van 25.000 om eruit te gaan![]()
Ingrid dan, gok ikquote:Op donderdag 22 december 2005 11:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, zij kunnen niet weten dat we hier bijna onze 1000e topic openen, dus blijft er over....iemand krijgt een aanbod van 25.000 om eruit te gaan![]()
Hai Artquote:Op donderdag 22 december 2005 11:31 schreef ART het volgende:
Is er eigenlijk ooit iets gekomen van die opdracht van BB om over de 'geheime missies' te speculeren?
Dat aanbod verwacht ik nog wel vandaag ja. Begin van de live ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 11:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Eigelijk alleen maar ff een klein stukje over de verdwenen speelkaarten.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, was dinsdagavond in de uitzending
Ja tijdens de finale live uitzending (stond op talpa)quote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze zouden vandaag toch nog een 50.000 opdracht krijgen
was ook veruit het interessantste deelquote:Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Eigelijk alleen maar ff een klein stukje over de verdwenen speelkaarten.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of de Baviaan
Goedemorgen I_doubt
Denk dat die in de live wordt gedaan (hoop ik)quote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze zouden vandaag toch nog een 50.000 opdracht krijgen
Ik denk Roel nu... en ben bang dat hij het aanneemt.quote:
Valt me echt op; als je de streams bekijkt is het echt wel een andere BB dan alleen op tv. Ben blij dat ik dit jaar de streams ook veelvuldig heb gevolgd.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Eigelijk alleen maar ff een klein stukje over de verdwenen speelkaarten.
Mooi... iedereen blij tochquote:Op donderdag 22 december 2005 11:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk Roel nu... en ben bang dat hij het aanneemt.
Is wel leuk, kan je meteen de oprechtheid zien van bewoners die zeggen te denken dat ze geen kans maken voor de eindoverwinning.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat aanbod verwacht ik nog wel vandaag ja. Begin van de live ofzo
Nee, niet Roel, denk ik. Die heeft al 10.000 euro.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk Roel nu... en ben bang dat hij het aanneemt.
Ben ik helemaal met je eens Sjet.Wij hebben in ieder geval een objectievere kijk op BB dan diegene die alleen de uitzendingen kijkt.Je word dan door BB een bepaalde kant uitgestuurd..quote:Op donderdag 22 december 2005 11:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Valt me echt op; als je de streams bekijkt is het echt wel een andere BB dan alleen op tv. Ben blij dat ik dit jaar de streams ook veelvuldig heb gevolgd.
Of Hummie hoopt dat iemand op de valreep nog ff in zijn koffer kijktquote:Op donderdag 22 december 2005 11:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Of hij krijgt te horen dat hij het moet inleveren......:D
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
En met Lasagne............. wauw.... leuk werk heb jij![]()
Ja heb je helemaal gelijk in, zou niet eerlijk zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 11:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, niet Roel, denk ik. Die heeft al 10.000 euro.
Misschien dat hij nog wat zendtijd moet vullen met hoe hij het vond of zo.
Of hij krijgt te horen dat hij het moet inleveren......
Helaas kijken de meeste stemmers alleen de uitzendingen.. dus zelfs als alles eerlijk gaat is de kans groot dat wij het er niet mee eens zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 11:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens Sjet.Wij hebben in ieder geval een objectievere kijk op BB dan diegene die alleen de uitzendingen kijkt.Je word dan door BB een bepaalde kant uitgestuurd..
Absoluutquote:Op donderdag 22 december 2005 11:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens Sjet.Wij hebben in ieder geval een objectievere kijk op BB dan diegene die alleen de uitzendingen kijkt.Je word dan door BB een bepaalde kant uitgestuurd..
Hoeft niet hoor Peter.. Ik kan mij voorstellen dat je als je zover gekomen bent het ook tot het einde toe wilt uitzingen, ongeacht de enveloppes en je eigen inschatting van je winkansenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is wel leuk, kan je meteen de oprechtheid zien van bewoners die zeggen te denken dat ze geen kans maken voor de eindoverwinning.
Als je dat echt denkt, en consequent bent, pak je dan meteen de enveloppe
Dat is precies waar ik bang voor ben.Ik snap in ieder geval nog wel een beetje waarom Joost door de kijkers als winnaar word gezien.Het is maar net hoe ze bewoners neerzetten in de uitzending.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Helaas kijken de meeste stemmers alleen de uitzendingen.. dus zelfs als alles eerlijk gaat is de kans groot dat wij het er niet mee eens zijn
Ja heb je helemaal gelijk in. Hummies lievertjes worden altijd het best neergezetquote:Op donderdag 22 december 2005 11:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Relax ..dat doet Roel nu ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:43 schreef F4iTH het volgende:
Roel vertel 's waar het echt over gaat, ik wil het weten.
Ik gok op een oprotpremie alsnog.
Damn ik ben nu al zenuwachtig.
Had ik echt niet verwacht.
gelukkig helpt dat niet altijdquote:Op donderdag 22 december 2005 11:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja heb je helemaal gelijk in. Hummies lievertjes worden altijd het best neergezet![]()
Je maakt me errug nieuwsgierigquote:Op donderdag 22 december 2005 11:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Ja hij vertelde net niet de waarheid tegen Lieskequote:Op donderdag 22 december 2005 11:43 schreef F4iTH het volgende:
Roel vertel 's waar het echt over gaat, ik wil het weten.
Ik gok op een oprotpremie alsnog.
Damn ik ben nu al zenuwachtig.
Had ik echt niet verwacht.
Zelfs ALS Lieske eens een goede opmerking maakt... komt het in de uitzending als:quote:Op donderdag 22 december 2005 11:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja heb je helemaal gelijk in. Hummies lievertjes worden altijd het best neergezet![]()
als dido het zou vragen zou hij wel helpen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 11:44 schreef I_doubt het volgende:
Waarom helpt dat stuk asociaal vreten nou niet eens een keer![]()
En blijft hij maar op de bank liggen.
Ja je zou hem het liefst zo het huis uit meppenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:44 schreef I_doubt het volgende:
Waarom helpt dat stuk asociaal vreten nou niet eens een keer![]()
En blijft hij maar op de bank liggen.
Nee, dus moet het wel om een serieuze vraag gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hij vertelde net niet de waarheid tegen Lieske![]()
Nou, inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2005 11:46 schreef teamlead het volgende:Sjet en FB zitten erg op 1 lijn vandaag
Inderdaad: Roel is een 1dimensionaal karakter met twee kanten: alcohol van boven en sex van onderen.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
als dido het zou vragen zou hij wel helpen hoor
Lolita Lieske heeft echt al te lang rond gehangen bij Vindicatquote:Op donderdag 22 december 2005 11:48 schreef Peter6000 het volgende:
Als het aanhoudt is overgeven soms wel relaxed
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:49 schreef Sjet het volgende:
Lieske; "Roel je doet de hele BB-tijd geen fuck in hierzo, ga nu maar eens afwassen. Misschien bedenk ik me dan nog en neem je alsnog wel aan in mijn eigen bedrijfje"![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |