Ja denk ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 10:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nog een geluk dat hij in het huis niet mocht blowen...... was het volgens mij nog vele malen erger geworden..... nog erger? Ja nog erger![]()
Ja dat denk ik ook, nog VÉÉÉÉÉÉL ergerquote:Op donderdag 22 december 2005 10:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nog een geluk dat hij in het huis niet mocht blowen...... was het volgens mij nog vele malen erger geworden..... nog erger? Ja nog erger![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:25 schreef kissa het volgende:
Deeltje 998 reeds
Goedemorgens allen tesaam![]()
![]()
Mijn hartje springt op als ik jou weer om de deur zie kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 10:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je bedoeling laat nochthans niets aan duidelijkheid te wensen ?![]()
Hai Kissaquote:Op donderdag 22 december 2005 10:25 schreef kissa het volgende:
Deeltje 998 reeds
![]()
Pak jij de laatste 19 dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Gaat snel hè?
Volgens mij halen we de 1020 wel
Wat een enthousiasmequote:Op donderdag 22 december 2005 10:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi![]()
![]()
![]()
Jernau.Morat.Gurgeh is weer in de picture
Hoi hoi hoi![]()
![]()
![]()
Ik bedoel hier niets mee hoor![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn hartje springt op als ik jou weer om de deur zie kijken![]()
Moggy Kissaquote:Op donderdag 22 december 2005 10:25 schreef kissa het volgende:
Deeltje 998 reeds
![]()
Ze zijn vergeten om een SMS-naampje voor hem te verzinnen, en een telefoonnummer te reserveren. Dus helaas, de muis valt buiten de boot.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mèn, zoveel nog....![]()
en die muis dan?? *hoopvol kijkt*
Ik ook nietquote:Op donderdag 22 december 2005 10:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja denk ik ook
Het is een live televisie programma
Dan moet er wat spanning en actie zijn
Als dat bestaat uit je klem zuipen en blowen, dan zijn de kijkcijfers niet om over naar huis te schrijven.
Want wie heeft er zin in om dag in dag uit mensen te zien zitten drinken en blowen. Ik niet.![]()
oproepquote:Op donderdag 22 december 2005 10:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze zijn vergeten om een SMS-naampje voor hem te verzinnen, en een telefoonnummer te reserveren. Dus helaas, de muis valt buiten de boot.
Er zouden ook nog echt mensen voor gaan bellen en sms'en...... ik weet het zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 10:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze zijn vergeten om een SMS-naampje voor hem te verzinnen, en een telefoonnummer te reserveren. Dus helaas, de muis valt buiten de boot.
Is wel even nodig. Maar goed. Laat vandaag maar komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |