[Zwaai mode]quote:Op donderdag 22 december 2005 08:18 schreef cuall het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten, want die begint wel héél aanhalerig te doen, is meestal wel een teken dat hij iets van me wil.
tot zo![]()
Ik ga ook mijn uiterste best doenquote:Op donderdag 22 december 2005 08:15 schreef PC eend het volgende:
Ik kom over een uurtje wel weer kijken of ik de 1000ste nog kan wegkapen![]()
zolang je er maar niet tussen uit knijptquote:Op donderdag 22 december 2005 08:18 schreef cuall het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten, want die begint wel héél aanhalerig te doen, is meestal wel een teken dat hij iets van me wil.
tot zo![]()
Er zijn inderdaad altijd de verschikkelijke modjes die modererend kunnen werken en cuall's topic door kunnen laten gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:26 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij blijft de 1000ste gewoon voor Cuall en is dat al afgesproken....Zou niet weten waarom ze anders de hele nacht wakker blijft
img er omheenquote:Op donderdag 22 december 2005 08:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
http://www.parkyourpic.com/viewimage.php?img=8b5d7393dd.jpg
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zolang je er maar niet tussen uit knijpt
het is een andere file: met rechtermuis eigenschappen zoeken en die neerzetten op fokquote:Op donderdag 22 december 2005 08:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat had ik al ... img een daarna /img... maar krijg dus dat kruisje
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:26 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij blijft de 1000ste gewoon voor Cuall en is dat al afgesproken....Zou niet weten waarom ze anders de hele nacht wakker blijft
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad altijd de verschikkelijke modjes die modererend kunnen werken en cuall's topic door kunnen laten gaan.
Bedenk ik me nu spontaan![]()
goedemorgenquote:Op donderdag 22 december 2005 08:35 schreef Dropkick het volgende:
@ LS
http://www.uploadimages.net/index.php
Goedemorgen maar ik was er de hele nacht ook al hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:36 schreef cuall het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
![]()
ik zeg vandaag tegen iedereen gedag![]()
Oxford, onderzoek in de geschiedenis en filosofie vd wetenschap, een promotie onderzoek.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan en wat ga je er doen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:38 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Goedemorgen maar ik was er de hele nacht ook al hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |