Dat is alleen maar omdat er meer azijnzeikers als supporters zijn bij Feijenoord. Iedereen verwacht teveel en word uiteindelijk weer teleurgesteld.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef devv05 het volgende:
Jullie verliezen twee wedstrijden (oke en de vroege uitschakeling in EC dan) en het is meteen onrustig, terwijl de plek op de ranglijst niet verkeerd is.
ja, zelfs de f'noorder die hier het hardste loopt te "kankerjoden"hoeft van mij niet dood, ik vind hem gewoon zieligquote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef bart83 het volgende:
[..]
Ben het (helaas) met je eensQua supporters-strijd kun je winnen door mooie TIFO-acties en je tegenstanders weg te zingen, maar niet door iemand dood te slaan
Zelfs al is het een kut-mongool.
F-side is niet makkelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoelang duurt je verlof eigenlijk nog?
Elke ajacied minder is goed voor de maatschappij.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef HeatWave het volgende:
ga in het leger en slacht wat terroristen af, ben je van je frustratie af EN je doet iets goeds voor de maatschappij...
Misschien is die verwachting wel niet realistisch meer? Net als het niet realistisch meer is dat Ajax elk jaar meedoet voor de CL.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat er meer azijnzeikers als supporters zijn bij Feijenoord. Iedereen verwacht teveel en word uiteindelijk weer teleurgesteld.
Probeer dat maar duidelijk te maken aan het gros van de supporters...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Misschien is die verwachting wel niet realistisch meer? Net als het niet realistisch meer is dat Ajax elk jaar meedoet voor de CL.
Wat wil je hier nou mee???quote:
Ik denk juist dat het Legioen redelijk veel pikt, moet je eens kijken wat er bij PSV en Ajax gebeurt als die 3 jaar geen kampioen worden...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat er meer azijnzeikers als supporters zijn bij Feijenoord. Iedereen verwacht teveel en word uiteindelijk weer teleurgesteld.
Jij zei vorige week dat Huntelaar naar Feyenoord kwamquote:Ik zeg dat we kampioen worden. En ik heb altijd gelijk.
Zou je eigenlijk geld voor moeten krijgenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Elke ajacied minder is goed voor de maatschappij.
Hoop doet leven natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Misschien is die verwachting wel niet realistisch meer? Net als het niet realistisch meer is dat Ajax elk jaar meedoet voor de CL.
Mee eens, en daarom mogen de supporters dat ook altijd eisen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:42 schreef HeatWave het volgende:
F'noord HOORT ook altijd mee te doen voor de titel. Liever f'noord dan psv.....
Gozer,jij heb echt nog niet veel meegekregen hè.................quote:Op woensdag 21 december 2005 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee???
Dat jullie een grotere groep agressievelingen kunnen optrommelen na jaren wanprestaties om een groep Ajacieden in elkaar te rammen, is dat zo stoer???
tot je een stoeptegel in je smoel krijgten nooit meer kan zien en praten, is het dan NOG zo leuk om te rammen??
Feijenoord doet nu nog steeds mee om de titel. Dat pogen ze elk jaar te doen...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef bart83 het volgende:
[..]
Mee eens, en daarom mogen de supporters dat ook altijd eisen.
Feijenoord was ook de ploeg die voetbalde. Er werd alleen niks gecreeërd...quote:Koeman beweerde trouwens dat Feyenoord de ploeg was die voetbalde
nee, ik benpas 16, nog nooit een stadion van binnen gezien iddquote:Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Gozer,jij heb echt nog niet veel meegekregen hè.................![]()
FMBquote:Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef Erasmusch het volgende:
FMB discussie![]()
Verder schandalig dat je niet van zon clubje kan winnen en Collen viel me erg tegen
Ik vond f'noord eerlijk gezegd een beetje mat overkomen. (hehe, eindelijk weer over voetbal).quote:Op woensdag 21 december 2005 23:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord doet nu nog steeds mee om de titel. Dat pogen ze elk jaar te doen...
[..]
Feijenoord was ook de ploeg die voetbalde. Er werd alleen niks gecreeërd...
Moet je nog niet naar bed......quote:Op woensdag 21 december 2005 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik benpas 16, nog nooit een stadion van binnen gezien idd.
nee, ik heb een stel hersens in mijn hoofd en gebruik ze ook....
Met beide oneens, ik heb veel meer rivaliserende gevoelens bij fnoord dan psv. Maar psv is dan ook weer geen echte club, dus die neem ik niet zo serieus.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:42 schreef HeatWave het volgende:
F'noord HOORT ook altijd mee te doen voor de titel. Liever f'noord dan psv.....
Maar ze waren wel de ploeg die poogde te voetballen...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond f'noord eerlijk gezegd een beetje mat overkomen. (hehe, eindelijk weer over voetbal).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |