Vind je dat echt? Bovendien sta je gewoon nog boven Ajax, vrij uniek. Weinig aan de hand tot nu toe dan toch? Zeker in vergelijking met onze eerste seizoenshelft.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef bart83 het volgende:
Er staat een beter team dan vorig jaar, en toch gaat het kutter. Snap er niets van.
Voetbal is idd meer, zowel actief als passief, maar als mensen gaan leuren met geweld, dat vind ik toch wel erg triest, en niet horen bij deze mooie sport.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Idd.Voetbal is véél meer....Als je dat niet begrijpt,ken je maar beter gaan dammen.....
Zolang we als supporters maar van jullie winnen,maakt de rest me geen ene kanker uit....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, men heeft toch altijd wel een drang om beter te zijn dan 020... niet beter dan psv ofzo, nee beter dan 020, dan is het seizoen geslaagd. Wij willen "slechts" de beste zijn, wie er onder ons staat boeit ons niet..
ja hoor.
Daar kunnen we dagen over discussiëren zonder resultaat. Nutteloos om er op in te gaan dus.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook bloedfanatiek hoor. Maar een supporter van de andere club doodslaan doet mijn eigen club gewoon meer kwaad dan goed (knvb straffen, boetes) .
Wie is nou de ECHTE supporter dan???.
Ach ja, OOIT zal je je dwaasheid wel inzien hoop ik voor je, en de mensen die (hoe onbegrijpelijk ook) iets om je geven..quote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Zolang we als supporters maar van jullie winnen,maakt de rest me geen ene kanker uit....![]()
Nee inderdaad! Rellen!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar kunnen we dagen over discussiëren zonder resultaat. Nutteloos om er op in te gaan dus.
Dat je dat vraagt zegt mij genoeg.....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook bloedfanatiek hoor. Maar een supporter van de andere club doodslaan doet mijn eigen club gewoon meer kwaad dan goed (knvb straffen, boetes) .
Wie is nou de ECHTE supporter dan???.
Wat ben jij mild de laatste fijd cart_manquote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar kunnen we dagen over discussiëren zonder resultaat. Nutteloos om er op in te gaan dus.
Nee, dat vind ik niet, dat is een feit. De Guzman, Greene, Bahia : allemaal versterkingen. Kwalitatief dan, qua inzet blijkbaar niet.quote:
Jullie draaien het slechtste seizoen sinds 1961quote:Bovendien sta je gewoon nog boven Ajax, vrij uniek. Weinig aan de hand tot nu toe dan toch? Zeker in vergelijking met onze eerste seizoenshelft.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ben jij mild de laatste fijd cart_man.
gaat goed met je.
mwah, verlies van f'noord doet mij niet zoheel veel hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef RayMania het volgende:
Hé HeatWave, ook zo'n gezellige avond gehad?
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Zolang we als supporters maar van jullie winnen,maakt de rest me geen ene kanker uit....![]()
Het begint met ambitiequote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Wordt gewoontjes hè, ik heb er ook last vanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, verlies van f'noord doet mij niet zoheel veel hoor..
Lucht altijd op,ff die agressie wat eruit gooien.Opkroppen is ongezond.....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, OOIT zal je je dwaasheid wel inzien hoop ik voor je, en de mensen die (hoe onbegrijpelijk ook) iets om je geven..
Slaap lekker.
Toch heb ik het gevoel dat het er bij ons nu relaxter aan toe gaat dan bij jullie, en dat het ondanks de dramatische start vrij rustig geblijven is.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef bart83 het volgende:
Jullie draaien het slechtste seizoen sinds 1961
F-side is niet makkelijk.....quote:
Oh, ik heb een dusdanig leuk leven dat ik dat allemaal niet nodig heb....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:35 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Lucht altijd op,ff die agressie wat eruit gooien.Opkroppen is ongezond.....Volgens mij heeft m'n vriendin nog meer clubliefde in haar linkerpink dan de meeste van jullie...
![]()
Hoelang duurt je verlof eigenlijk nog?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:35 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Lucht altijd op,ff die agressie wat eruit gooien.Opkroppen is ongezond.....Volgens mij heeft m'n vriendin nog meer clubliefde in haar linkerpink dan de meeste van jullie...
![]()
Ben het (helaas) met je eensquote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Wat heeft het nog met f'noord te maken als jij iemand doodslaat die voor Ajax is?? Heeft f'noord dan 3 punten meer?
Zo ongelovelijk zinloos en debiel..
ga in het leger en slacht wat terroristen af, ben je van je frustratie af EN je doet iets goeds voor de maatschappij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |