Opkankeren stomme joodquote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Anders ga je er even serieus op in, nooit van sarcasme gehoord?![]()
Oh nee, wacht, ik zit natuurlijk in het Feyenoord-topic.![]()
Onwennig en traag. Niet veel beter dan Ostlund...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Om maar weer even ontopic te gaan: wat vonden jullie van Collen gisteren op de rechtback?
Hij sprong er niet echt tussenuit. Een beetje hetzelfde niveau als de rest.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Om maar weer even ontopic te gaan: wat vonden jullie van Collen gisteren op de rechtback?
Idd, maar dan zou het in heel Europa in elk land verplicht moeten worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:31 schreef Football_Lad het volgende:
Het is lang geleden dat ik me met Feyenoord-spelers kon identificeren.Ik verlang vaak gewoon echt weer terug naar die tijd van 3 buitenlanders en niet meer.....
Ja,maar 'n hoop van die buitenlanders kennen dat "Feyenoord-gevoel" niet.Ze weten niet wat wij van hun verwachten....Dat als 't voetballend niet gaat,de mouwen opgestroopt moeten worden.....quote:Op donderdag 22 december 2005 21:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, maar dan zou het in heel Europa in elk land verplicht moeten worden.
In principe kan je wel buitenlanders halen die dat kunnen, maar dan moet je dan wel op gescout worden. Op persoonlijkheid.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:36 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Ja,maar 'n hoop van die buitenlanders kennen dat "Feyenoord-gevoel" niet.Ze weten niet wat wij van hun verwachten....Dat als 't voetballend niet gaat,de mouwen opgestroopt moeten worden.....
Maar er hing toen ook een lekker sfeertje in de Kuip, dus misschien gaat het maandag ook weer goed als het publiek zich ook laat horen. Laat je horen dus!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat ik dat echte Feyenoordgevoel niet vaak terugzie op het veld. Ik was wel van ze onder de indruk tegen PSV, toen was iedereen tot op het bot gemotiveerd en werd er strijd geleverd. Maar tegen kleinere clubs is die spirit vaak niet aanwezig. Jammer.
Ik denk dat we niet meer weten dan jij, behalve dat Southampton belangstelling heeft in plaats van Tottenham.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef Droopie het volgende:
Goedenavond Kameraden, ik post niet vaak in dit topic maar ik hoop dat jullie mij wat meer
kunnen vertellen over wat dat nou opeens allemaal is met Wotte. Want bij NSE hoorde
ik dat hij ontslagen was, dacht zal wel, hij heeft toch een nieuwe baan en gaat daarom weg.
Maar nu gaat hij ook niet bij Tottenham werken en vroeg me af is die echt geslachtoffert of
is het weer sensatie.
Idd. Ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Je kunt kankeren wat je wilt op Kuyt, doe ik nu hij in zijn mindere periode zit, maar het is toch schrijnend dat niemand het team op sleeptouw neemt als Kuyt een keer een offday heeft....
En verder ben ik het eens met vele voor mij, Feyenoorder ben je door dik en dun! Enige wat dit team nodig heeft is bezieling, en dan winnen ze wedstrijden (zie de wedstrijden tegen ajax/psv)
hij neukte rond in het maasgebouwquote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef Droopie het volgende:
Goedenavond Kameraden, ik post niet vaak in dit topic maar ik hoop dat jullie mij wat meer
kunnen vertellen over wat dat nou opeens allemaal is met Wotte. Want bij NSE hoorde
ik dat hij ontslagen was, dacht zal wel, hij heeft toch een nieuwe baan en gaat daarom weg.
Maar nu gaat hij ook niet bij Tottenham Southampton werken en vroeg me af is die echt geslachtoffert of
is het weer sensatie.
Precies! Half Amsterdam roept alweer dat er te weinig kwaliteit is, maar tegen RBC en ADO kun je niet op kwaliteit verliezen, alleen op inzet.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:20 schreef FrankyMcG het volgende:
En verder ben ik het eens met vele voor mij, Feyenoorder ben je door dik en dun! Enige wat dit team nodig heeft is bezieling, en dan winnen ze wedstrijden (zie de wedstrijden tegen ajax/psv)
Ok...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:17 schreef cultheld het volgende:
http://feyenoord.netwerk.(...)20Feyenoord%20af.php
Na Huntelaar en Vlaar nu ook Erik Meijer onhaalbaar
Als zelfs Erik Meijer weigert, dan is het wel heel erg droevig met Feyenoord gesteld.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja en?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als zelfs Erik Meijer weigert, dan is het wel heel erg droevig met Feyenoord gesteld.
Lijkt me duidelijk. Doe eens een keer niet zo triest.quote:De huidige aanvaller van het Duitse Alemania Aachen heeft echter laten weten zijn carriere bij de Duitse club te willen afsluiten. Hij heeft daarbij de garantie dat hij na zijn carriere een functie bij die club krijgt.
Pestventje, wat hoop ik toch dat jij liever gister dan vandaag toch flink op je bek gaat met je stoere praatjes en onzinnige postjes. Je lijkt me een intelligente jongen die zijn talenten danig aan het verspillen is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als zelfs Erik Meijer weigert, dan is het wel heel erg droevig met Feyenoord gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |