Natuurlijk heb ik daar op gezocht en de site die je me nu geeft had ik ook gevonden maar daar staat niks tussen.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef _joepie_ het volgende:
psss, GOOGLE..!!
maar omdat ik toch nog ff tijd had, kijk eens hier..
http://www.huiswerkservice.nl/?De+ziekte+van+Lodesteijn
Nogmaals, je gaat gewoon naar de bieb, gaat aan een computer zitten, en vraagt literom op. Daar staat een heel corpus van recensies.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik daar op gezocht en de site die je me nu geeft had ik ook gevonden maar daar staat niks tussen.
we moeten het wel aandragen bij je hè...pffffquote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik daar op gezocht en de site die je me nu geeft had ik ook gevonden maar daar staat niks tussen.
Ja dat is het probleem ik ben zo lui als wat dus ik doe alles op het laatste moment en laat nou net ik het morgen al nodig hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nogmaals, je gaat gewoon naar de bieb, gaat aan een computer zitten, en vraagt literom op. Daar staat een heel corpus van recensies.
Ik zei al dat ik niks kon vinden dus als ik gezegd heb dat ik op google heb gezocht dan betekent dat ik dus ook niks kon vinden op google. Lijkt mij best logisch toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
we moeten het wel aandragen bij je hè...pffff
http://www.google.com/search?hl=nl&c2coff=1&rls=GGLD,GGLD:2004-11,GGLD:nl&q=De+ziekte+van+Lodesteijn+recensie&spell=1
zo dan..???
dan niet, maar als ik bij de allereerste site die google aangeeft al de volgende tekst vindt:quote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik niks kon vinden dus als ik gezegd heb dat ik op google heb gezocht dan betekent dat ik dus ook niks kon vinden op google. Lijkt mij best logisch toch?
vraag ik me af wie hier nu de dombo is....quote:Dit is een recensie van Diny Schouten uit: Vrij Nederland, 18 april 1987.
'Alle zinnen in het boek zijn zo goed geschreven, dat er na elke zin een zucht van genot komt. Het boek is van de aanhef af een lied. Het boek voldoet precies zoals Elsschot omschrijft hoe een goed boek moet zijn. Weemoedt houdt zich precies aan het recept van Elsschot ('De lezer moet geleidelijk een gevoel van onrust over zich voelen komen, zodat hij zijn kraag opzet en aan een paraplu denkt terwijl de zon schijnt'). Een paraplu biedt nog geen voldoende bescherming.
je eigen quote hieronder zegt al voldoende over je intelligentie.... op deze manier zul je het niet ver brengen in deze maatschappij...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:45 schreef geenaam het volgende:
En ja ik ben niet dom vind ik dan wel weer ver gaan om te zeggen dat ik dom omdat jij iets denkt beter te weten. Opzoekend bij de vandale is de definitie van "Dombo" dom persoon. En de definitie van "dom persoon" beperkt van verstand. Dus jij denkt dat op basis van mijn uitspraken in dit topic al te kunnen zeggen dat ik beperkt ben van verstand.
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem ik ben zo lui als wat dus ik doe alles op het laatste moment en laat nou net ik het morgen al nodig hebben.
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem ik ben zo lui als wat dus ik doe alles op het laatste moment en laat nou net ik het morgen al nodig hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |