BB3 zat vol actie, sex en ruzies.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:25 schreef Arcee het volgende:
1. BB1
2. BB3
3. BB5
4. BB4
5. BB2
BB3 en BB5 vrijwel gelijk. Misschien dat ik BB5 nog boven BB3 plaats, hoewel die neiging naar 't einde toe minder sterk is geworden.
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:15 schreef sleepy1958 het volgende:
Heb deze BB zeer intensief gevolgd. Ben zwaar besmet met het virus.
Vond deze BB een zeer sterke. Groep mensen die waarvan ik echt kon houden
(Roel en Dido) en haten (Chantal en Joost).
Waar ik wel van schrok is de verschrikkelijk negatieve, respectloze en azijnzeikerige
toon waarop hier over de bewoners is geschreven.
Gouden greep van Talpa is het gratis beschikbaar stellen van de streams. Zonder
dit en de diverse fora is het programma een stuk minder interessant.
totaal mee eens, ookal heb ik BB4 gemistquote:
Aan BB3 heb je toch een hoop gemist! Ik vond overigens dat er best 'n hoop interessante persoonlijkheden waren dit jaar: Roel, Ingrid, Dido, Rob, zelfs Tanja (alles is vergeten en vergevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:38 schreef Pinball het volgende:
BB1
BB5
BB2-4 heb ik niet of nauwlijks gevolgd, terwijl ik ze volgens mij wel allemaal een kans gegeven heb.
Overigens vond ik BB5 als forumervaring een heel stuk beter dan als TV-show. Wat de uitzendingen en het hele programma aan spanning en sensatie misten maakte het forum ruimschoots goed.
Technisch was deze serie (na wat aanloopproblemen) wel in orde. Goeie kwaliteit gratis streams!
Maar qua opdrachten, interactie en interessante persoonlijkheden viel het me enorm tegen.
Gelukkig was ook dat op fok beter.
Bof jij effe!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:07 schreef DDuiveltje het volgende:
1. BB1
2. BB3
3. BB5
En de rest kan ik me niet meer herrinneren ...
In BB 3 zaten Kelly, GJ, Frenkie, Andries, Diane, Paskwal & Coos (niet die trucker)quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:22 schreef guitarist.nl het volgende:
euh wie zaten er ook al weer in bb3? heb alleen bb1 en bb5 beetje gevolgd, ik vond dat in bb5 minder gebeurde dan in bb1dus ik vond bb1 het best daarna bb5
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:33 schreef cuall het volgende:
BB3 blijft mijn favoriete BB
Maar tav het forum en de fun, was het dit jaar echt top![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:28 schreef Halfgedraaide het volgende:
BB3 was verruit het mooist. Dat was ruzie, achterbaksheid en sex ten top.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |