briljant!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik wel lullig vond van Giel dat ie gisteravond een stel verklede Piraten 50 euro liet doneren voor 10 seconden Piet Piraat.
Hoe kan iemand daar in godsnaam opgewonden van raken?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef miss_bleu het volgende:
iemand die geile goede nacht van giel opgenomen trouwens?
Er blijft veel rotzooi tussenzitten natuurlijk, nu bijvoorbeeld, een of andere '90's hiphopnummer. Een kwelling voor mijn gehoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef SunChaser het volgende:
Valt het jullie trouwens op dat de muziek een stuk beter is op de radio dan anders? Ze zouden een soort Request Zender moeten oprichten.
Het was Guus Meewis. En het hoorde erbij op dat momentquote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee oke. Maar dan die montage. Hero - Toen ik je zag? Dat kan toch echt niet.![]()
Ow das gewoon buitenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef SunChaser het volgende:
Wie zit er op dat bankje achter Wouter?
oeeeeeee verleidelijk maar ik doe het toch maar nietquote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |