Ik kan om de 10 minuten een trein pakken die naar Rotterdam gaatquote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Julie hebben dan waarschijnlijk ook wel treinen die om het kwartier rijden ofnie?
Hier rijden ze om het half uur op een enkel spoor en nog kunnen ze niet op tijd rijden![]()
Och, ik van de 5 treinen vandaag er 2 die nog enigzins op tijd vertrokken en/of aankwamen. De overige drie hadden een vertraging van respectievelijk ruim 15 min, dik 10 minuten, en nog eens 10 minuten...... de NS gaat zo geweldig :`(quote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie het hier beter doet, NS of Syntus![]()
Ze hebben zeker elke dag wel vertraging en dat op 1 trajectHeel vaak loopt die vertraging zover dat er treinen uitvallen
Ik duik ook mijn bed maar ns inquote:
tegen wie moet mvv nog?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef the_legend_killer het volgende:
wehehe Feyenoord.
Nu leuke wedstrijd op de mof
En dan ook nog klagen over de leegloop: gezelligquote:Op woensdag 21 december 2005 22:45 schreef Wiwi101 het volgende:
Extreme leegloop hierzo![]()
En ik ga ook nog es...![]()
De schattigheid ontgaat me een beetje. Misschien zijn ze zo superklein dat het schattig is?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:50 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
mn nieuwe schoentjes voor de mensen die foto wilde
Hij is goed hequote:Op woensdag 21 december 2005 22:54 schreef Renesite het volgende:
de film the island, geweldig!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |