misschien leuk als je dan ook meteen een nieuw topic opent als je m dichtgooit met zo'n reactiequote:Op woensdag 21 december 2005 22:03 schreef Ayaxola het volgende:
Vol = Vol
zometeenquote:
hoiquote:
schla = schlaquote:Op woensdag 21 december 2005 22:03 schreef Ayaxola het volgende:
Vol = Vol
zeg, ik doe geen opleiding nederlands ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, vast iets met ProRail, kan niet anders. Je let anders ook niet op op school: ik wordt met een t
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:11 schreef snopprinses het volgende:
schla = schla
als iemand die snapt
Moet je ook niet in the middle of nowhere gaan wonenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
zeg, ik doe geen opleiding nederlands ofzo![]()
En het treinvervoer wordt hier geregeld door het geweldigeSyntus
![]()
het is hier wel gezellig hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 22:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet je ook niet in the middle of nowhere gaan wonen
mên schla = schla is van najib amhaliquote:
joh, dat was een nederlandse turk ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 22:13 schreef Gizmore het volgende:
Ik spreek geen duitsUit principe, uiteraard
Verdikkiemij nu je t zegt!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef snopprinses het volgende:
mên schla = schla is van najib amhali
Woonplaats: Aaltenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
het is hier wel gezellig hoor![]()
Die ken ik wel van naam, maar nooit wat van gehoord verderquote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mên schla = schla is van najib amhali
[..]
joh, dat was een nederlandse turk ofzo![]()
Hierquote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waar is dat ook weer?
Woefquote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Haaaaaaaa dieeeeeeee hoooooooowas ik weer mensen
Kefquote:
Bijna Duitsland dus zelfs... Das aan de andere kant van het land vanaf hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |