quote:Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'Vind de kloon van Muerte' wordt mijn volgende missie.
Om het even wat, maar voetbal lijkt me het meest voor de hand liggend in dit gevalquote:
Ja ADO had hun pas nog verslagenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef Foreverblue het volgende:
BEW... beetje bedroefd omdat Feyenoord is uitgeschakeld in de beker![]()
Maar toch maar een cap
[afbeelding]
Ok daar gaan we danquote:Op woensdag 21 december 2005 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je I_doubt... dat had ik nou ff nodig.... kan ik er weer fris tegenaan hier
bisquote:En van je hoempa hoempa
tette rette te
tette rette te
tette rette te
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:48 schreef Kinga het volgende:
Nu moet ik echt even lachen om dat gesprek,
Roel: ik denk niet dat er veel fluctuaties zijn hoor...
Het gaat ff niet goed nee... maar dat is bij een club-wiens-naam-niet-genoemd-mag-worden uit onze Hoofdstad ook het geval geweest. Dat komt wel weer goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja ADO had hun pas nog verslagen![]()
vandaag niet gegokt. Gisteren op school wel een weddenschap voor de eer gewonnen van iemandquote:Op woensdag 21 december 2005 22:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Om het even wat, maar voetbal lijkt me het meest voor de hand liggend in dit geval![]()
Ik ben nog een beetje aan het bijlezen her en der, maar een verkleedpartij in elk geval voor morgenavondquote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vandaag niet gegokt. Gisteren op school wel een weddenschap voor de eer gewonnen van iemand, het ging ook om voetbal en wel MVV.
ontopic: veel gemist zo vanavond? of kan ik het antwoord zelf al invullen ?
Die mag hier ook ni genoemd wordenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het gaat ff niet goed nee... maar dat is bij een club-wiens-naam-niet-genoemd-mag-worden uit onze Hoofdstad ook het geval geweest. Dat komt wel weer goed.
Bel 011-Aja. bedoel jequote:Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die mag hier ook ni genoemd worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |