doe hem even uploaden via usericoon mananger en neem hem in gebruik, volgens mij moet hij dan werken....... hoop ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:01 schreef ymme het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v705/theanimals/70712.gif
Hier staat ie momenteel.
En als ik het op de pc opsla, dan beweegt ie niet meer.
Dat heb ik dus al gedaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe hem even uploaden via usericoon mananger en neem hem in gebruik, volgens mij moet hij dan werken....... hoop ik
Dat kan, maar zodra je hem upload, doet hij het wel weer hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:01 schreef ymme het volgende:
En als ik het op de pc opsla, dan beweegt ie niet meer.
url? je moet hem gewoon vanaf je eigen harde schijf uploaden. dan komt hij op de server van fok te staan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:08 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al gedaan.
Heb de url daarneer gezet, dan uploaden. Img dan uploaden. Maar zo doet hij het niet.
Als je het als webicoon wil gebruiken, moet je gewoon de url daarneerzetten, je en wijzigingen opslaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:08 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al gedaan.
Heb de url daarneer gezet, dan uploaden. Img dan uploaden. Maar zo doet hij het niet.
Dan moet je deze link: http://img.photobucket.com/albums/v705/theanimals/70712.gif invullen bij webicon en daarna op wijzigen drukken (nadat je je wachtwoord hebt ingetoetst).quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:24 schreef ymme het volgende:
nou ja. waar heb jij het opgeslagen Rekkie.
ik bij programfiles op de C: en nog doet hij het niet
Hey bedanktquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan moet je deze link: http://img.photobucket.com/albums/v705/theanimals/70712.gif invullen bij webicon en daarna op wijzigen drukken (nadat je je wachtwoord hebt ingetoetst).
Dan zou deze het ook moeten doen!
Dat doe ik ook wel.... ik vond mijn eigen toch mooierquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Hey bedankt![]()
![]()
En nu moet jij het nog weghalen bij jou webicoon![]()
Nietes de mijne is mooierquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel.... ik vond mijn eigen toch mooier
hij doet het toch al!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:48 schreef pc-fr34k het volgende:
ymme, als je hem opslaat moet je bij dat vakje onder waar je de bestandsnaam kiest wel kiezen dat het een giof is, waarschijnlijk sla je hem op als iets anders(jpeg, bmp), lukt dit niet moet je eerst je cache legen en het dan weer proberen.
Dit is zo als je IE gebruikt tenminste.
Gewoon een tip voor als je voortaan een animated gif op wilt slaan. Deze zou je ook niet kunnen uploaden want hij is groter dan 10kb.quote:
Hoe hou je de kwaliteit van die plaatjes zo hoog? als ik converteer naar GIF dan gaat de kwaliteit erg omlaag...quote:
In photoshop kan je de kwaliteit instellen(maximaal aantal kleuren enzo)quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Hoe hou je de kwaliteit van die plaatjes zo hoog? als ik converteer naar GIF dan gaat de kwaliteit erg omlaag...
ah, kijk, ik ben photoshop-loos om zo maar te zeggen....quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In photoshop kan je de kwaliteit instellen(maximaal aantal kleuren enzo)
hier jou nieuwe golfer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:57 schreef golfer het volgende:
Lieve icon-wizzards.
Wie van jullie kan mijn huidige icon:
[afbeelding]
combineren met deze award:
[afbeelding]
Alvast mijn dank.
naja, vooruit dan maar weerquote:
Thanks!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:25 schreef CybPraetorian het volgende:
hier jou nieuwe golfer.
[afbeelding]
ik krijg het niet zo voorelkaar, misschien kan Blackmage iets voor je doen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Thanks!
Nog een klein vraagje: om hem te uploaden bij Fok! via de upload-iconserver mag het bestand niet groter zijn dan 10240 bytes en het plaatje dat jij voor mij gemaakt hebt is wat groter. (ruim 13000)
Is er een mogelijkheid het iets minder bytes te laten bevatten?
Dan kijk ik Blackmage nog even vriendelijk vragend aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:55 schreef CybPraetorian het volgende:
ik krijg het niet zo voorelkaar, misschien kan Blackmage iets voor je doen?
Dit plaatje:quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:09 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, hij heeft geen oogballen
En graag dat z'n mond een streepje ofzo wordt, want het orginele plaatje heeft geen ogen en geen mond namelijk.
En kan je ervoor zorgen dat die oogpupillen niet tegelijk draaien?
haha nee man, download irfanview toch maar eens het is handig voor het bekijken van plaatjes en de kleinere dingen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:39 schreef CybPraetorian het volgende:
en dit doe je allemaal met Irfanview, Blackmage??
mischien toch maar eens installeren...
Irfanview is inderdaad een must-have. Gebruik het ook voor batchconversions(in een keer een hoop bestanden bewerken, zoals verkleinen en andere dingen) en slideshows. En m'n plaatjes open ik er ook standaard in. M'n animaties doe ik met imageready, dit omdat het lekker samen gaat met photoshop. Maar hiervoor heb ik vaak genoeg gewerkt met andere kleinere gifanimators en dat werkt ook prima.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:46 schreef blackmage het volgende:
[..]
haha nee man, download irfanview toch maar eens het is handig voor het bekijken van plaatjes en de kleinere dingen.
de animatie zelf doe ik met animation shop van corol dacht ik.
oe geweldig thxquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef blackmage het volgende:
ok ik ga even de vorige bladzij afscouten, ik zag namelijk ook iemand die de grote omlaag wou hebben.
en over de kwaliteit, ik zou daar geen groot en zwaar programma zoals photoshop voor gebruiken maar liever iets gratis en ligts zoals http://www.irfanview.com/
en hier de eerste voor mukie, is de snelheid goed genoeg?
[afbeelding]
en ik weet nie wie de jouwe heeft gemaakt maar het plaatje met het woordje mukie er op stond 2 keer als frame in de animatie dat neemt alleen maar ruimte in.
Je had toch 2 awardsquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef Lief-visje het volgende:
zouden jullie voor mij dit plaatje http://www.soulwalking.co(...)ges/India-Arie-7.jpg
met dit plaatje willen combineren
[afbeelding]
alvast bedankt
Een gifje van 2 plaatjes maken?quote:
Kijk het eerste plaatje eens?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een gifje van 2 plaatjes maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |