quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
http://rapidshare.de/files/9523998/Kees.3gp.html
Het moment dat Kees voorbij kart op zijn scooter. Zo iemand zo vrij willen zijn om daar een gifje van te maken. Of een link met info hoe ik het kan doen?
FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 6quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:02 schreef Robertje het volgende:
Kan ik sneeuwvlokken krijgen in mijn avatar?
Alvast bedankt.
Beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 6
Je bent ook wat aan de late kant trouwens.
Blijft niet veel over van zo'n uitgerekt logo als je em gaat verkleinen..quote:Op zondag 25 december 2005 12:59 schreef dndiek het volgende:
Kan iemand die F1-wagen uit mijn avatar halen en deze ervoor in de plaats zetten:
[afbeelding]
graag ook 1 zonder kerstman
Hartstikke bedankt alvast
Ik ben tevreden dank je welquote:Op zondag 25 december 2005 15:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Blijft niet veel over van zo'n uitgerekt logo als je em gaat verkleinen..
[afbeelding] en [afbeelding]
Het zou leuk zijn als deze er ook nog bij kan als dat mogelijk is:quote:
Had dat dan meteen gezegdquote:Op zondag 25 december 2005 18:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als deze er ook nog bij kan als dat mogelijk is:
[afbeelding]
Sorry,quote:Op zondag 25 december 2005 19:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Had dat dan meteen gezegd![]()
![]()
![]()
.
[afbeelding]
Nee he, is het weer zover?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:36 schreef Svensational het volgende:
Je kwaliteit staaat weer op laag zeker...
Scherperquote:Op woensdag 28 december 2005 16:34 schreef Svensational het volgende:--->[afbeelding]
Stuk beter of niet?
Gewoon via http://iconresizer.phserver.net/quote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Scherper![]()
Hoe doe je dat?
En het was pas mijn eerste he![]()
Had al zoveel moeite om hem kleiner te krijgen.
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon via http://iconresizer.phserver.net/
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:30 schreef amornl87 het volgende:
[afbeelding]
kunne jullie de grootte hiervan aanpasse zodat ik em in als fokicoon kan gebruike
Alleen timing aangepast?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef Yeahinho het volgende:
En wat dachten jullie hiervan?!>> [afbeelding] >> [afbeelding]
hij gaat nu minder schokkerig, maar daardoor wel sneller.. laat maar horen als dat niet moet.
Nee, nog meer aan gedaan.. verhoudingen kloppend gemaakt enzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen timing aangepast?![]()
Daar wilde ik inderdaad nog even mee spelen
Zo is hij wel leukertnx
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Kun je mij die kraai eruit knippen en dat de avater zo maken dat ik hem als nieuwe fok avatar kan gebruiken
http://tinypic.com bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:58 schreef Aarde het volgende:
Dit is misschien wat offtopic, maar waar kan ik mijn usericon uploaden zodat ie ook werkt? Via imageshack.us krijg ik het niet aan de praat (hotlinking niet toegestaan).
En misschien ook beetje offtopicquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes heeft ook een verzoekje voor het K&W Forum.
We gaan in Januari in het Klussen en Wonen Forum een verkiezing houden van De Fok! Klus van 2005. En daar willen we vraag een icon bij hebben.
Duderinnetje en ik zijn zeg maar zo digibeet als het maar kan voor wat betreft het maken van icons, dus vandaar ons verzoekje hier.
Wat moet erin komen te staan?
Fok!Klus 2005!!
En dan een leuk klusserig plaatje.
En dan afwisselend of zo.
Kunnen jullie hier iets mee? Of moet er meer informatie komen?
'Topics geven'?!quote:Op zondag 1 januari 2006 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En misschien ook beetje offtopic![]()
Maar kan je topics geven hoe ik de Movie Gifs beter/mooier/lichter kan maken?
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Is het mogelijk mijn usericon op 60x60 formaat te krijgen? Het lukt iig niet met dat resizerding hierboven. Als ik het probeer gaat het niet helemaal goed.![]()
[afbeelding]
Dit heb je vanmiddag om half 2 gevraagd hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 17:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zat al aan de drank denk ik![]()
Tips dus!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |