Loop ik vanmorgen met een vriendin van me door de stad, gewoon gezellig te kletsen. We zijn op weg naar de bushalte want we moeten weer terug naar huis, voorbereiden op een gezellig avondje stappen...
Dus wij lopen daar de hoek om, zie ik me daar toch een leuke jongen staan! Ik zie dat meerdere mensen naar ons kijken (tsja, 2 mooie meiden, wat wil je..) maar ik had alleen maar oog voor hem
![]()
Zijn mooie haren, lieve lach, en het beeld dat hij aan een peukie stond te hijsen wond me op.. ik dacht, ik ga ervoor..
Ik geef een seintje aan mijn vriendin, en ik ga erop af. Ik stop een peuk in mn mond en stap zelfverzekerd, maar zenuwachtig op hem af.. "Heb je een vuurtje?" naderhand stom, dé meest originele openingszin, maar het was eruit voordat ik er erg in had.. Hij antwoord: Ik rook niet.. ik schrok, hij had een peuk in zijn mond en zegt dat hij niet rookt.. is dit een afwijzing? Ben ik niet mooi genoeg.. Ik gokte erop dat hij ook zenuwachtig was en dus een antwoord gaf wat hij niet wilde geven...
Ik keek toen naar mijn vriendin en die knikte dat ik door moest gaan.. Ik vroeg hem of hij zin had om met ons te gaan stappen... toen vroeg ik iets wat ik niet had durven vragen, het kwam eruit, maar waardoor het kwam weet ik niet, ik vroeg of hij misschien zin had in een trio met mijn vriendin en mij.. hij trok wit weg, misschien van de zenuwen, verlegen? Ik zal het nooit weten... ik ben verliefd