Maar Roel gaat ook niet winnen tot het einde van de uitslag.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Tussen door ff een tukje doen, doet Roel ook![]()
Nog even geduld, dan krijg je ze alle 4 in beeldquote:Op woensdag 21 december 2005 20:14 schreef avonne het volgende:
Kunnen we Ing en Lieske niet in beeld krijgen?
Zingende Joost of zwijgende Roel, ik kan maar niet kiezen, zo opwindend
Moeilijk eigenlijk he?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog even geduld, dan krijg je ze alle 4 in beeld
Eerste topic geopend bedoelde ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:15 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Aks je mij bedoelt is het antwoord "Ja"
Maar de eerste keer waarvan?![]()
That's the question
Ik hoop daar voor morgenavond antwoord op te krijgen, anders zal deze vraag me de rest van m'n leven blijven achtervolgenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moeilijk eigenlijk he?
Je hebt 4 bewoners.....
Je hebt 4 streams....
Wat moet je daar nu mee??????
kap toch eens met vindicat. Ik ben er helemaal KLAAAAAAAAAR meequote:Op woensdag 21 december 2005 20:18 schreef I_doubt het volgende:
Lolita Lieske heeft al love handles
Goed voor het Vindicat syndicaat
Jij bent al een beetje aangeschoten, no doubt!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:18 schreef I_doubt het volgende:
Nee, binnen BB de tweede.quote:
Misschien een hele domme vraag die al 1000 keer is gesteld, maarre...wat is dat?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:18 schreef I_doubt het volgende:
Dat is nog maar het begin. Als die 4 jaar bier gaat zuipen wordt ze 2 keer zo dik. Met haar extreem lage vetpercentage.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:18 schreef I_doubt het volgende:
Valt dat nu al op?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bent al een beetje aangeschoten, no doubt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |